Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

philips 3010, brak obrazu

adas120 08 Mar 2006 23:24 3623 10
  • #1 08 Mar 2006 23:24
    adas120
    Poziom 10  

    Odrazu na wstepie chcialbym sie przywitac z Wami drodzy uzytkownicy forum elektroda i zlozyc gorace zyczenia wszytkim paniom z okazji Dnia Kobiet :)

    Moj problem jest nastepujacy, oczywiscie wczesniej przeszukalem rozne fora, ale nie znalazlem satysfakcjonujacej mnie porady.

    Kupilem dekoder philipsa 3010 (nie wiem gdzie wczesniej dzialal)
    (mam troszke posputy pilot, brak w nim pare przyciskiow i pozatym nie wiem czy dziala)

    podlaczam go sprawnym kablem euro/euro do telewizora, podlaczam kaebl od anteny satelitarnej, wkladam karte cyfry+ (tez w 100% sprawna bo dziala mi na innym tunerze)

    I niestety brak obrazu na TV tuner po wlaczeniu sie zapala tzn jest obok migajacej (nieustawionej godizny) czerwona lampka,
    obok gniazda na karte po wlozeniu karty zapala mi sie pomaracznowa lampka na ulamek sekundy i pozniej swieci sie czerwona (opis ze wadliwa karta, a karta jest OK)

    bardzo prosze o rady i porady, jak go mam urchomic, albo jednoznacznie stwierdzic czy jest calkowicie padniety, czy moze trzeba miec pilota.

    Z powazaniem Adas

    0 10
  • #2 08 Mar 2006 23:53
    dioda1000
    Poziom 27  

    Wyłącz z sieći . Przytrzymaj 2 przyciski na raz / na panelu prawo i lewo / włacz do prądu potrzymaj jeszcze 2 sek i po ok. max. 15 min wyłącz i włącz włącz ponownie poiwnno być ok ;)
    poz dioda

    0
  • #3 08 Mar 2006 23:57
    adas120
    Poziom 10  

    juz mi sie jakos udalo uruchomic i mam obraz, ale wyskakuje mi napis
    Sprawdz karte-klucz

    co mam zrobic

    i jak mam sprawdzic jaki jest soft?

    karta to cyfra+ i ona jest sprawna

    0
  • Pomocny post
    #4 09 Mar 2006 00:11
    dioda1000
    Poziom 27  

    Tak jak napisałem. Na wyświetlaczu będzie pisać jaka wersja.
    poz dioda

    0
  • #5 09 Mar 2006 00:32
    adas120
    Poziom 10  

    bo dalej nie wiem jak mam to zrobic,

    mam wlaczony tuner wysiwetla mi sie: Sprawdz karte klucz

    wiec mam nacisnac Stanby pozniej razem przyciski < > wcisnac na 2 sekundy, wylacyc zasilanie, wlaczyc zasialnie i znow przycisnac < > na 2s

    bo robie tak i dalej nic :(

    PS. Gosc od ktorego kupilem upiera sie ze tuner dzialal na cyfrze ...

    0
  • #6 09 Mar 2006 06:45
    FTM
    Poziom 14  

    Witaj,

    jeżeli masz taki problem to sadzę,ze wymiana softu nic ci nie da... :)

    rozkręć tunerek, popatrz czy wewnątrz w okolicy slotu na kartę nie masz zamontowanego wewnętrznego blokera. Sądzę, że powodem Twoich problemów jest wewnętrzny bloker... to się działo kiedy klient oglądał cyfrę na karcie wizji (po połączeniu tych platform). Jeżeli masz blokerek to trzeba wyjąć Pica i zaprogramować go wsadem antybloker dostępnym na upach, ew. wsadem na bloker S2 jezeli masz karte C+ "edukacyjną".
    Na 99,99% to jest to!

    Pozdrowienia 4All

    0
  • #8 09 Mar 2006 17:23
    FTM
    Poziom 14  

    Adaś hmm... umiesz czytać ??? Napisalem wyrażnie... "Sądzę, że powodem Twoich problemów jest wewnętrzny bloker... to się działo kiedy klient oglądał cyfrę na karcie wizji (po połączeniu tych platform). Jeżeli masz blokerek to trzeba wyjąć Pica i zaprogramować go wsadem antybloker dostępnym na upach..."

    ale jak nie czytasz dokładnie to proszę:

    tu masz załączniki i więcej pytań chyba nie będzie :)

    Trzeba zdjac obudowę aby znalezc bloker... jest w okolicy płytki (tam gdzie wkładasz karte)...

    0
  • #9 11 Mar 2006 02:54
    adas120
    Poziom 10  

    nie ma blokera, tuner juz elegancko dziala, wystarczylo wgrac nowy soft

    moje inne pytanie czy da sie teraz ogladac na nim i na tej antenie co mam od cyfry pakiet polsatu (oczywiscie edukacyjnie)

    0
  • #11 11 Mar 2006 14:15
    adas120
    Poziom 10  

    to ma wgrac jako soft przez DSX FLASH ??

    czy ja mam miec jakas karte FUN do dekodera?

    czy cyfra+ dalej mi bedzie dzialac?
    (oczywiscie na org oplaconej karcie)

    0