Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drukarka Xerox P8e ciemny wydruk, problem z laserem

10 Mar 2006 15:54 2534 6
  • Poziom 11  
    witam wszystkich forumowiczów!!
    mam problem z drukarka xerox P8ex a dokaldniej z tym, ze na poczatku strasznie blado drukowala, jak wyczyscilem optyke (laser) i ogolnie przeczyscilem wszystko w srodku(miekki walek, rolki, fuser itp) to zaczal strasznie brudzic kartke.. poprostu nanosil ciemne tlo na kartke :/ i nie wiem jaka jest tego przyczyna.. caly dzien mecze sie z ta drukarka i nic.. ma ktos moze pomysl jak to naprawic?? a po drugie.. wyciagnalem wszystkie pryzmaty w tej drukarce zeby je pozadnie wyczyscic.. i nie moge teraz przypomniec sobie jak byla ulozona ostatnia pryzmata :/ ma ktos moze zdjecie rozebranego lasera albo ktos wie jak go ulozyc ?? :/ dziekoweczka za odpis :) pozdrawiam
  • Specjalista - kserokopiarki
    Tylko po co to wszystko robiłeś? Teraz sobie zrobiłeś koszty, nie taniej było zanieść do serwisu... Za czyszczenie zapłaciłbyś 90 zł i po sprawie, a teraz to zapłacisz dużo więcej.

    Dodano po 3 [minuty]:

    żeby dokładnie wyczyścić optykę nie trzeba wyciągać pryzm.
  • Poziom 11  
    Witam.Powodem ciemnych kopii ,w tych drukarkach, może być uszkodzony kartridż.Trzeba go rozebrać i przejrzeć (oczyścić).Co do lasera,to bym się go nie czepiał.

  • Poziom 43  
    1. czyszczenie wymaga myslenia - jak cos wyciagasz to rób to rozsadnie . A jak nie masz o czymś pojecia to tewgo nie ruszaj

    2. jeśli wcześniej było OK to ciemne tło jest wynikiem złego przenoszenia światła - źle złożona optyka . Kadridż raczej jest niewinny

    3. Kadridż robi tło jak nie ma styku na masie

    4.

    Marekolsztyn napisał:
    Witam.Powodem ciemnych kopii ,w tych drukarkach, może być uszkodzony kartridż.Trzeba go rozebrać i przejrzeć (oczyścić).Co do lasera,to bym się go nie czepiał.


    czytaj uważnie zamin coś napiszesz

    benekxy napisał:

    mam problem z drukarka xerox P8ex a dokaldniej z tym, ze na poczatku strasznie blado drukowala, jak wyczyscilem optyke (laser) i ogolnie przeczyscilem wszystko w srodku(miekki walek, rolki, fuser itp) to zaczal strasznie brudzic kartke


    czyli nie beben bo było dobrze

    5. ten xerox chyba nie ma odpowiednika pod inną marka wiec o dokumentacje trudno
  • Poziom 15  
    powodem bladych wydruków był raczej brudny laser (pomijając zużyty kartridż). Ja czyszczę laser nie demontując luster i soczewek.

    p.s. Mam na serwisie laser do tej maszynki- chyba nawet sprawny- jak co to pisz na pw

    a jeśli chodzi o odpowiednika tego modelu drukarki to widziałem u klienta dokładnie takie samo urządzenie pod marką Lexmark ale nie pamiętam modelu
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: Drukarki, kserokopiarki i plotery
  • Poziom 15  
    Jeśli byś źle złożył laser to nic byś nie wydrukował.
    Powinieneś posprawdzać wszystkie połączenia wysokiego napięcia i masy do kartridża (przede wszystkim jeśli wyjmowałeś zasilacz wysokiego napięcia i wypadły ci cztery sprężynki z bolcami to musisz uważnie je powkładać gdyż jeden z nich jest dłuższy). Jeśli rozbierałeś kartridż to lewa pokrywa (ta z bezpiecznikiem) ma styki do wysokiego napięcia na rolkę ładującą i listwę układającą toner (wyczyść dokładnie ze smaru i popraw odgięcie). Sprawdź masę bębna i jeśli potrzeba to popraw.
    Jeśli mi się coś jeszcze przypomni to napiszę.

    Pozdrawiam