Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak przyśpieszenia w BMW 520 po wymianie czujnika położenia wału.

10 Mar 2006 22:00 3472 9
  • Poziom 10  
    Jest to BMW 520 24v 1992 rok sterownik ms40 .Uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu ,kod błędu 84 ,czujnik wymieniony na nowy ,silnik pracuje dużo lepiej ,ale dalej przy raptownym dodaniu gazu reaguje z pewnym opóżnieniem , brak kodów błędów ,czujniki sprzwdzone niby wszystko w normie ,ale czujnik połorzenia przepustnicy mnie trochę zastanawia przy otwieraniu przepustnicy miernik ładnie wskazuje płynny wzrost napięcia od 0 do 4.6v ,ale jest brak rezystancji w czujniku obwod rozwarty ,a info-tech podaje między + a - 4000 omów ,czy brak rezystancji oznacza że czujnik jest uszkodzony:?:Może w czym innym tkwi problem:?:Dodam że silnik pracuje w miarę równo , spalanie jest duże ,powyżej 3500 obr/min coś tam ciągnie ale mizernie jak na tą moc ,Proszę o pomoc :?:Może ktoś miał podobny problem:?::!:
  • spec od auto-elektro
    sonda lambda, przepływomierz, tps, lewe powietrze
  • Poziom 11  
    Milem podobny problem ,po wymianie przepływki,jak nówka.
  • Poziom 10  
    Sprawdziłem napięcie sondy lamda i jest tak :jak zimny silnik jest 0.13 v jak się rozgrzeje napięcie skacze od 0.24v do 4.47v i nie ma znaczenia czy dodam raptownie gazu czy chodzi na biegu jałowym napięcie skacze od 025v , 1.24v ,2.24 ,3,56, 4.45v i z powrotem w dół i tak w kółko ,Co to może byc :?:Proszę o pomoc:!:
  • spec od auto-elektro
    no to z mojej odpowiedzi wykreśl sonde, i sprawdzaj dalej
  • Poziom 10  
    Lewe powietrze raczej odpada ,chocaż przy dodawania raptownym gazu zadusi się czasem nawet strzeli i słychac syczenie tak jakby gdzieś ssał powietrze , tylko przy raptownym dodaniu gazu , na biegu jałowym pracuje w miarę równo , wszystkie przewody sprawdziłem kilka razy i wszystko ok ,Ciężko sprawdzic przepływomierz z gorącym drutem ,jak go sprawdzic multimetrem :?:
  • Poziom 10  
    Sprawdziłem przepływomierz miernikiem i na biegu jałowym ma ma 0.67v przy 2000obr/min 1.37v, 3500obr/min 2.38v , przy w wyższych obrotach napięcie jest takie samo ,o ile wiem powino rosnąc do blisko 5v, a przy nawet 6000 obr/min wynosi 2.46v ,Czy to oznacza że przepływka jest uszkodzona :?:
  • spec od auto-elektro
    raczej tak, podmień na jakać druga i sie okaże
  • Poziom 10  
    To będzie tym problem ,bo niebardzo mam z kąd wziąśc na podmiankę:!: Jedynie zostaje kupic nowy lub używkę ,ale czy napewno jest uszkodzona Ciężka sprawa:!:
  • Poziom 10  
    Przepływka sprawdzona ma na obciążeniu 4.26v ,czyli ok ,ciśnienie paliwa przed listwą 3 bar ,przy zdjętym wężyku regulatora ciśnienia paliwa jest 3.5 bar ,czyli też raczej dobrze ,Nie mam już pomysłów:!: