Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra Combi - 1.4 92r - za duzo dostaje paliwa chyba?

11 Mar 2006 13:41 2566 8
  • Poziom 19  
    Witam.
    Mam taki problem auto jest na benzyne i gaz. przy zimnym odpaleniu silnik bardzo nierowno pracuje (chce wyskoczyc z samochodu) a z rury wydechowej na sniegu widac czarny pył (bardzo czuc paliwem)!! po podpowiedziach obejrzałem jak podaje paliwo wtryskiwacz okazuje sie leci go bardzo duzo po odpiciu wtryskiwacza (nie podaje paliwa wtryskiwacz) motor pracuje przez ok 5s i sie wyłacza.Czy to moze byc sterowanie wtryskiwacza jak tak co nim steruje. Dodam jeszcze ze mam problemy z utrzymaniem obrotów na biegu jałowym potrafi trzymac 2-3 tys na gazie a na paliwe ok 1 tys albo na odwrót.
    Dziekuje za odpowiedzi i Pozdrawiam
  • Spec od samochodów
    Czujnik temp.cieczy ,wtryskiwacz uszkodzony.Musisz podmienić na drugie.
  • Poziom 19  
    Czujnik temparatury cieczy a gdzie się on znajduje.
    Rozebrałem ten wtryskiwacz i chybe nie wyglada na uszkodzony da sie go jakos sprawdzic
  • Poziom 19  
    ten czujnik musi byc dobry bo wskazowa od temperatury podnosi sie do 80°C
  • Poziom 20  
    To nie jest ten sam czujnik: sterownik ma swój - niebieski dwu pinowy.
  • Poziom 18  
    odepnij czujnik o ktorym mowi mactronic na cieplym powinien zaczac rzucac motorem.
    czy jak zgasisz to jeszcze silnik ma ochpte chodzic?
    jak tak to wtrysk do wymiany
  • Poziom 19  
    Tak jak odepne sterowanie wtryskiwaczem to silnik pracuje jeszcze z 5 sek. a gdzie szukac tego czujnika o ktorym mowi kolega mactronic "To nie jest ten sam czujnik: sterownik ma swój - niebieski dwu pinowy". a odpiecie tego czujnika w czym ma pomoc i na co ma wskazywac?
    bardzo dziekuje za zainteresowanie tematem wszystkich specow od aut!!!
  • Poziom 19  
    Witam
    Temat zamykam. Udało mi sie znalesc ksiazke od opla astry. sprawdziałem bledy ktore wskazywał sterownik bledy 33,35,44.
    33- czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym, 35 - silnik krokowy, 44 - sonda lambda ( mieszanka uboga).
    usterka prozaiczna odłaczył się przewod gumowy od kolektora!!