Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomocy jak mam robić płytki itp :-)

Arti245 11 Mar 2006 22:43 1035 5
  • #1 11 Mar 2006 22:43
    Arti245
    Poziom 10  

Witam prosił bym o dokładny opis krok po kroku jak mam wykonać płytke drukowaną, co bede do tego potrzebował i jakie są tego koszty?? Ma ktoś może jakieś prościutkie i tanie w wykonaniu schemaciki elektroniczne (krok po kroku) Bo ja jestem naprawde początkujący i wogole nie doświadczony (nigdy nic nie robilem elektronicznego i chciał bym spróbować) Z gory dzieki!!

0 5
  • #2 11 Mar 2006 22:50
    elektryk1e
    Poziom 22  

poszukaj w necie tego jest mnostwo. na elektrodzie tez. w twoim przypadku polecam metode pisaka. kupujesz laminat pisak do plytek chlorek zelaza albo inny srodek trawiacy i jedziesz.
    co do schemacikow to zalezy co cie interesuje czy jakies migajace diody, proste wzmacniacze, nadajniki fm.

0
  • #3 11 Mar 2006 23:44
    Przem188
    Specjalista EDA

To polecam elektronike dla wszystkich. To jest czasopismo dla Ciebie. Nie mozna od razu mierzyc wysoko, musisz zacząc od podstwa, bo pewnego dnia gdy staniesz przed problemem z uruchomieniem układu wykonanego krok po kroku wedłu opisu, okaze się , ze nie znasz np. prawa oma.

0
  • #4 12 Mar 2006 02:03
    Arti245
    Poziom 10  

Wlasnie takie proste domowe schemaciki mnie interesują coś prostego a zarazem ciekawego jesli coś takiego otrzymam będe bardzo wdzięczny :-) a czy wykonanie kolorofonu z żarówkami na 230v jest trudne czy nie jesli nie to prosił bym os dokładny schemat z opisem krok po kroku co mam zrobic. Jakoś sie wam odwdzięcze!!

0
  • #5 12 Mar 2006 09:42
    TONI_2003
    Moderator

Arti245 napisał: