do przekladni lepiej sie nei dobieraj... bo potem czeka zbierznosc i wogole to prosta sprawa ...rzadnego tam lozyska nie ma.. moze masz koncowki drazka kierowniczego uszkodzone??? i Ci stuka??? ..jesli nie to wowczas w przekladni cos stuka przy szybkich ruchach prawo-lewo (u mnie tak juz troszke jest)... nadole obok pedalow i ile dobrze pamietam jest krzyrzak..moze tam masz jakis luz, sruba nie dokrecona???
do do zawieszenia przedniego... to sa tam 2 wahacze (2 sworznie wachacza, 2 tuleje metalowo-gumowe ...te raczej ni niszcza sie, i 2 tuleje gumowe zamontowane taka obejma - te jesli sa uszkodzone to na badaniach technicznych wychodzi i bardzo ladnie to widac.. i podczas hamowania podobno puka) Jesli bedziesz wymienial sworznie wahacza i jesli one nie byly nigdy wymieniane to beda fabryczne zamontowane na nity.... wiec zabawa z gumowka i przecinakiem -... wiem po jakis miesiac temu robilem u siebie zawieszenie
0