Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips GR2.2 - problem z napięciem

13 Mar 2006 12:54 1324 5
  • Poziom 14  
    posiadam do nap Philipsa z płytą GR2.2 jestem amatorem w nap. .objawy są nastepujace prawdop nie działa dobrze zasilacz , podłaczyłem żarówke na nap 145V zasl. W standb.działa i jest nap 74 V ,ale działa dziwnie - cyklicznie i nie świeci sie diada standb,- zadnymi przyciskami nie mozna go uruch , po odłaczeniu nap od procesora na chwile pojawi sie nap 145 V i przchodzi w stan cyklicznego załączania sie zasilaczanap na żarówce 0d 10V-46 V ,wymieniłem wszystkie elektrol. w zasilaczu sprawdziłem wszystkie prawie diody nie wym TDA8385 oraz CNR 50 , którre były wymienione -prosze o pomoc gdzie szukac uszkodzenia
  • Poziom 36  
    Poszukaj uszkodzenia w rejonie WN,trafo BU,piki powrotu,wypalenia,zimne luty,sprawdz H generator na TDA 2579,sprawdz elki na napieciach systemowych.Spora szansa na sukces.Powodzenia.
  • Poziom 24  
    jak w większości tych chassis stawiam na trafo W/N
    POZDR
  • Poziom 14  
    sprawdziłem prawie wszystko , przetwornica rusz .ale zachowuje sie bardzo dziwnie raz zadziała i pokaze sie nap 145 V ale musi byc odłączone nap 32 V w zasilaczu ( brak przeciązenia w tej gałezi nap.) jezeli te nap sie pojawi tj 145 V na żarówce to jet ono okoló 2 munut i zanika ,przechodząć w dziwny pisk przetwornicy i gasnie dioda Standb.po wyłaczeniu odb i powtórnym załaczeniu nie mozna uruchonic zasilacza ,dopiero po dłuższej przerwie mozna go z powrotem uruch- sądzie ,ze jest cos nie tak z zasilaczem -pamięc wym BU 508 sprawdzony , generator wym TDA 2579B a możę Trafo lub procek ???
  • Poziom 43  
    Wylutuj pozystor 3601 i zamiast jego części, między dławik 5600 a mostek wstaw tymczasowo rezystor 10Ω/5W. Wymień eletkrolit/y/ za mostkiem, jeśli do tej pory tego nie zrobiłeś.