Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podlaczyc starter!!!

kawasek 14 Mar 2006 08:27 3627 8
  • #1 14 Mar 2006 08:27
    kawasek
    Poziom 17  

    Witam chcialbym sie dowiedziec jak podlaczyc modul zdalnego rozruchu silnika z funkcja alarmu(starter) w samochodzie seicento.Samochod wyposazony jest w imobilajzer ,wiec czy beda trudnosci z podlaczeniem rozruchu na pilota czy da sie??I jeszcze jedno pyatnie czy do tego startera mozna podpiac czujnik ruchu i wstrzasowy jesli tak to jak,posiadam czujnik CR-1 i wstrzasowyCr-2 ale pisze na nim modelM-9.Jak to wszystko spiac razem?? za odp z gory dziekuje.Pozdrawiam

    0 8
  • #2 14 Mar 2006 10:48
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    będą same problemy,przede wszystkim czujnik biegu jałowego,bo jak będzie na biegu to trochę się poobija przy rozruchu a możesz zapomnieć dać na luz,a co w w zimie? zostawisz go na luzie z zaciągnietym ręcznym-życzę powodzenia przy próbie ruszenia po mroznej nocy,a sprawa druga i najważniejsza to fabryczny immobiliser,jak chcesz odpalić auto nie mając transpondera przy stacyjce?

    Dodano po 3 [minuty]:

    kup sobie normalny alarm,dołóż te czujniki do niego i nie komplikuj sobie życia,taka moja rada.

    1
  • #3 14 Mar 2006 12:33
    xwit
    Poziom 33  

    Z tym biegiem to nie jest tak.Przy starterze jest coś takiego jak przewód który podłącza się do kontrolki ręcznego.Jak nie jest zaciągnięty to moduł nie zadziała.Montowałem coś takiego już.Ale będziesz miał problem z immobilizerem.Musisz go unieruchomić,ale nie sądzę by był to dobry pomysł.Będzie ciężko.

    0
  • #4 14 Mar 2006 14:42
    kawasek
    Poziom 17  

    Cos pomysle ale rade sobie dam interesowaly by mnie bardziej kolory przewodow w ktore mam sie wpiac zeby wszystko bylo dobrze.Dziekuje za odpowiedzi

    Dodano po 2 [minuty]:

    Moze lepiej byscie pomogli ominac imobilajzer, niz mowic ze bedzie ciezko kazda pomoc sie przyda moze komus kiedys tesh sie zachce montaz tego startera w seju. Wiec dawajcie rady kazda sie przyda z gory dzieki

    0
  • #5 14 Mar 2006 14:46
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    Czujnik luzu możesz skonstruować na kontaktronach, w skrajnej pozycji danego biegu kontaktron, który poda sygnał blokujący dla STARTERA.

    A co do immobilizera wystarczy takie coś http://www.allegro.pl/item82378471_modul_blokujacy_fabryczne_imobilisery_w_autach.html

    0
  • #6 14 Mar 2006 15:38
    kawasek
    Poziom 17  

    I to mi sie podoba konkretnie krotko i na temat :) A jesli np rozebral bym kluczyk z transponderem i umiescil bym transponder np pod deska rozdzielcza czy efekt bylby ten sam co bym mial go w kluczyku??

    Dodano po 15 [minuty]:

    Musi byc zachowana jakas konkretna odleglosc transpondera od stacyjki??

    Dodano po 1 [minuty]:

    Co t jest kontaktron jak to wyglada i jak by mog wygladac ten czujnik biegu jalowego??

    0
  • #7 14 Mar 2006 19:35
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    Spoko jak można to wymontuj transponder z kluczyka i przyklej go w okolicy pętli immo.

    Skrzynia w seju jest w układzie H w n każdym biegu w skrajnym jego położeniu zamontuj bańkę kontaktrona a na lewarku magnes, jak będzie zapięty któryś z biegów to magnes dotknie bańkę i sygnał blokujący nie pozwoli przeprowadzić procedury uruchomienia auta.

    http://www.allegro.pl/item90519186_kontaktron_magnetyczny_3m_gwarancja_3_lata_.html#photo

    0
  • #8 14 Mar 2006 21:24
    kawasek
    Poziom 17  

    Z gory dzieki bezcenne rady :)

    1
  • #9 16 Mar 2006 09:29
    kawasek
    Poziom 17  

    Prosil bym o pomoc w kolorach przewodow w ktore mam sie wpiac. A i jeszcze jak podlaczyc przewody z przekaznika pod instalacje bo z przekaznika po odpowiednim podlaczeniu wychodza dwa ,czyzby to byla masa ten drugi kabelek, czy moze te dwa kabelki spiac razem i podlaczyc pod dany kabelek. Pozdrawiam

    0