Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Iveco Turbo daili 49 10 problem z odpalaniem

m229 14 Mar 2006 21:20 2486 3
  • #1 14 Mar 2006 21:20
    m229
    Poziom 10  

    W moim Iveco po każdym długim postoju ( przez noc) bardzo dlugo musze kręcić rozrusznikiem zanim odpali. problem jest tylko za pierwszym uruchomieniem bo pozniej pali juz bez problemu . Wymieniłem swiece na nową i Sprawdzilem czy dochodzi do niej paliwo. Sprawdzilem cisnienie na cylindrach i tez jest ok. Ale zauwazylem ze u kolegi w takim samym modelu iveco, po pierwszym zaplonie kontrolka od swiecy pali sie jeszcze przez jakies 20 s. a u mnie gasnie zaraz po odpaleniu. no i do tego wszystkiego ciągle mam powietrze w filtrze paliwa, nie wiem skąd ono sie tam bierze. Byc moze to ono jest przyczyną porannych problemow z odpaleniem?? Rozrusznik jest po remoncie chociaz nie jest orginalny ( od 3,5 L diesla a ja mam 2,5l ).

    0 3
  • #2 14 Mar 2006 21:48
    gumiś_rzesz
    Poziom 25  

    Sam sobie odpowiedziałeś za twój problem odpowiedzialne jest to powietrze w filtrze. Sprawdz zawór zwrotny bo on nie trzyma i to jest przyczyną twoich wszystkich problemów.
    POZDRAWIAM

    0
  • #3 14 Mar 2006 22:37
    zk2003
    Poziom 14  

    Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.

    0
  • #4 15 Mar 2006 18:05
    m229
    Poziom 10  

    Dzieki za info. sprawdze te czesci. mam nadzieje ze to pomoze. POZDRAWIAM

    0