Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ASTRA 2.0 DTL. Nie odpala. Jak sprawdzić co za to odpowiada?

20 Mar 2006 11:15 4489 7
  • Poziom 10  
    Witam. Zanajomy ma następujący problem ze swoją astrą z 99r. Po dość ostrej jeździe zatrzymał się na stopie i auto zgasło. Od tamtej pory nie może odpalić, przedtem nie było żadnych problemów z silnikiem, komputer nie pokazywał żadnych błędów. Jakiś magik stwierdził, że to pompa bo po odłączeniu przewodu zasilającego filtr paliwa i podstawieniu butelki nie pobiera paliwa. Może to wina komputera albo jakiegoś zaworu, jak to sprawdzić?
  • Poziom 25  
    sprawdzany był pod Techem czy czymś innym?
  • Poziom 14  
    W tym modelu najczestsza usterka jest zapowietrzanie sie układu paliwowego a pompa sama sobie nie poradzi z odpowietrzeniem (w poprzednich pompach nie było z tym problemu) .Sterowniki pompy siadaja gdy pompa chodzi na sucho i sie przegrzewa , prawdopodobnie układ sie zapowietrzył przez sparciałe przewody przelewowe , na wyglad beda suche bo jest tam podcisnienie , przerabiałem ten temat bardzo starannie ale ten dział nie jest od tego tematu wiec jak cos to na gg6249928.
    Moze koledzy cos innego sugeruja bo przyczyn moze byc wiecej.
    http://www.klubexpertabosch.pl/dokumenty/porady/03.01/pompa_vp44.htm
  • Poziom 10  
    W komputerze wyskoczyły błędy pompy wtryskowej i brak ciśnienia na wylocie. Mogła paść pompa? Ewentualnie orientujecie się jakie to mogą być koszty?
  • Poziom 14  
    Jak pompa jest zapowietrzona to nie bedzie cisnienia na wylocie lepiej nie krec na sucho bo koszt pompy to ponad 3000 zł , wymien przewody przelewowe jak pisalem , odkrec filtr paliwa nalej do pełna i zakrec uwazaj na uszczelke , przewod wylotowy do baku jest przy filtrze paliwa rozłacz na dole ,wezyk gumowy łaczy sie z plastikowym i tu musisz zrobic podcisnienie (pompka albo szpryca do oleju) i w ten sposob napełniasz pompe i odpowietrzasz (przeczytaj dokładnie 3 post) mozesz sobie pomoc odkrecajac nakretki od wtryskow i krotko krecic az bedzie tryskac ropą , zakrec i musi kilka minut pochodzic na wolnych obrotach .Na stronie ktora podałem jest dokładny opis . Z ta pompa nie ma zartow , w ASO za odpowietrzenie zapłacisz 50 zeta . Znam ten problem .
  • Poziom 10  
    Mechanik rozebral i stwierdził, że to pompa. Ma jeszcze sprawdzić wtryski, podono ropa była jakś taka dziwna. Przed tą awarią był tankowany i przejechał jakieś 10 km. Paliwo mogło w tak nagłym tempie rozwalić pompe?
  • Poziom 14  
    Wszystko jest mozliwe szkoda ze przed rozkreceniem pompy tego nie czytałes ;http://www.klubexpertabosch.pl/dokumenty/porady/03.01/pompa_vp44.htm Powodzenia .
  • Poziom 10  
    padła pompa - naprawa 3000zł i działa