Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo 1,8 kat 16V 1995r kombi nienormalne wolne obrot

21 Mar 2006 18:23 2011 6
  • Poziom 18  
    Samochód pracuje poprawnie, z jednym wyjątkiem.
    W czasie jazdy po wyłączeniu na luz obroty biegu jałowego utrzymują się w granicach 1500 obr/min.
    Pierwsza próba – w czasie toczenia się samochodu naciskam hamulec zasadniczy, bez zmian obroty 1500. W momencie zatrzymania obroty spadają na 1000 obr/min (hamulec wciśnięty).
    Próba druga – wrzucam na luz i pozwalam się toczy autku aż do zatrzymania ( na luzie przy toczący się pojeździe 1500 obr/min ) bez żadnej ingerencji z mojej strony po zatrzymaniu się pojazdu obroty spadają na 1000 obr/min.
    Podłączenie do kompa okazało się fiaskiem – brak połączenia.
    Może ktoś miał taki przypadek.
    Pozdrawiam wszystkich na forum.
  • Poziom 39  
    Jeżeli masz wszystko ok w układzie wspomagania hamulca i abs-sach to wyglada na świrowanie jednostki sterującej. Normalnie pomaga przywrócenie do ustawień fabrycznych ale jak nie ma kontaktu z nią to klapa. ( mam nadzieję że gdybyćś miał LPG to byś napisał)
    Pozdr.J.
    Ps może jeszcze czujniki połozenia dźwigni biegów,hamulca i sprzęgła ( jeśli są w tym aucie ( podobny przypadek w Omedze 2,0)
  • Poziom 18  
    Sprawdzę i dam dpowiedz.
    Dziekuję za informację.
  • Poziom 18  
    Jestem teraz w posiadaniu innej jednostki sterującej z takiego samego Forda.
    Mam pytanie – bez obawy mogę ją podłączyć?.
    Może są jakieś uwarunkowania.
    Proszę o pomoc.
  • Poziom 19  
    Witam
    w moim escorcie 1,6 '97 bylo tak miał za wysokie wolne obroty po odpaleniu i jezdzie "z postoju na zimnym aucie" i tak bylo do pierwszego zatrzymania po prostu ssanie wyłancza sie w taki sposob, a w koncu winny okazał sie regulator wolnych obrotow bo sie przywieszał
    wykrec go i wyczyść WD40 pomoze na chwile (jesli to on jest winny) bedziesz wiedział czy to to
    Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Sprawdz napiecie na zlaczu diagnostycznym, napisz czy jest tam 16 pinowe czy jescze te stare. Popieram odpowiedz kolegi, przyczyna moze tkwic w nastawniku wolnych obr.
    p.s. przy wymianie na inny lib nowy rozlacz akumulator na chwile i pozniej zrob mala jazde probna (miale cos takiego ze po wymianie na nowy nie bylo roznicy, wiec zrobilem jak powyzej napisalem ia zadzialalo :D ).

    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    Przyczyna tkwiła jednak w jednostce sterującej.
    Dziękuję wszystkim kolegom za pomoc i pozdrawiam.