Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Bezprzewodowy licznik rowerowy

Glider 22 Mar 2006 09:56 2079 6
    Glider
    Level 11  
    Witam!
    Mam zadany projekt jak w temacie. Problem w tym, ze jestem kompletnym amatorem w sprawach elektroniki.
    Czy moglby ktos podac mi propozycje elementow jakie moge uzyc w moim projekcie.
    Jaki nadajnik i odbiornik na 2,4Ghz ( transmisja ma byc kodowana) ?
    Jaki procek? jaka pamiec? Moze caly mikrokontroler?

Z gory wielkie dzieki za pomoc!!!
    Kemor
    Level 15  
    Witam:
    Najprościej będzie kupić gotowy licznik bezprzewodowy rozebrać go i zobaczyć z jakich części sie składa
    1.tylko że układ użyty w nim może być zalany-może się trafić egzemplarz do odczytania nie zalany żywicą i można szukać w internecie co to za układ jak zaprogramowany i.t.d
    2.ciężko będzie wykonać układ generatora nośnej 2,4 Ghz - nie wiem z jaką nośną pracuje nadajnik może ktoś wie
    Z pozdrowieniami

Dodano po 18 [sekundy]:

Witam:
    Najprościej będzie kupić gotowy licznik bezprzewodowy rozebrać go i zobaczyć z jakich części sie składa
    1.tylko że układ użyty w nim może być zalany-może się trafić egzemplarz do odczytania nie zalany żywicą i można szukać w internecie co to za układ jak zaprogramowany i.t.d
    2.ciężko będzie wykonać układ generatora nośnej 2,4 Ghz - nie wiem z jaką nośną pracuje nadajnik może ktoś wie
    Z pozdrowieniami
    m_wojcik
    Level 25  
    a może na podczerwień? Będzie prościej... Czy to musi być na radiu, 2,4GHz i to kodowane?! Wygląda mi to na projekt jakiegoś systemu szpiegowskiego a nie banalny licznik rowerowy...
    Napisz coś więcej na temat założeń - odległosci, funkcjonalność itp.
    Glider
    Level 11  
    m_wojcik wrote: