Dokładnie tak, dokładnie policz zwoje, sprawdź jak było uzwojenie połączone. Pamiętaj o izolacji żłobkowej...WAŻNE! Ja jako lakier do impregnacji uzwojeń używam : jeśli silnik jest malutki - pareset wat żywicę epoksydową ..jest najlepsza ale droga, a jeśli silnik jest dużej mocy... wtedy kupuje lakier uretanowy i zalewam wszystko dokładnie.... wychodzi mniej więcej 0.5litra lakieru na 5KW silnika. Aha staraj się aby druty sie nie krzyżowały i izoluj grupy zwojowe od siebie ( tak aby uzwojenie jednej fazy było izolowene od drugiej) przezwoiłem już troszeczkę silników i nie jest to trudne. Jeśli chcesz przeliczyć silnik na inne napięcie, bądź na inne obroty daj znać ... chętnie pomogę (albo z 2-fazowego na 3-fazowy lub odwrotnie). A lakier ma tylko utwrdzić uzwojenie, gdyz przy pracy silnika uzwojenie usiłauje drgać na 50 HZ a to szybko spowodowałoby przetarcie emalii na drucie. Tylko pamiętaj bardzo ważna jest izolacja....