Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki sub? Jaki głośnik proponujecie? Do 400 zł.

3ac 25 Mar 2006 20:21 1638 14
    3ac
    Level 11  
    Jestem całkiem zielony i chce włozyc subwoofer - skrzynie po kilku godzinnym czytaniu forum mam juz totalnie bałagan - dlatego pisze. Mam w renault19 wzmaczniacz carpower hbp604 pedzi dwa pionieery 3 drozne - 175 RMS, słucham elektroniki, troche techno , więc jaki głośnik mozecie mi polecic (10',12') do ok 400 zł, no i konstrukcjia otwarta czy zamknieta?
    DJSzmer
    Level 20  
    do tego rodzaju muzyki tylko i wylacznie ZAMKNIETA skrzynia + Audiobahn
    JBL'a nie polecam do niczego :(
    (sporo kosztuje a malo z siebie daje)
    BaRyxXx
    Level 12  
    Mam na swoim koncie 28 subwooferów i 34 tuby i wiem z doswiadczenia ze JBL sa bardzo dobre no albo JL audio zalerzy od kasy (car audio zajmuje sie 5 lat ) pozdrawiam
    3ac
    Level 11  
    OK, a jeśli chodzi o rozmiar to nie wiem czy zastosowac 12' dysponujac 200W RMS w mostku, czy lepiej bardziej 'dopasowane' 10' no i chyba jedno cewkowy?
    crazy_88
    Level 42  
    wes jednocewkowa 30 cm
    Giero2
    Level 11  
    Suby JBL-a są: świetne, wytrzymałe ,zrobione z najlepszych komponentów ,drogie to prawda ale taniego suba to na pewno bym nie kupił :D
    DJSzmer
    Level 20  
    Hertz zagra lepiej od JBL (w tym samym przedziale cenowym), poleca PB,Audiobahna,C-Vege,G-Zero

Dodano po 54 [sekundy]:

teraz pojawily sie tansze RF i JL, z przeceny i wiosennych czyszczen garazy i magazynow
    3ac
    Level 11  
    Zdecydowałem sie na 12' , ale wacham sie miedzy es 300 a gt4 czytalem ze hertze potrzebuja mocnego wzmacniacza???
    3ac
    Level 11