Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki sub? Jaki głośnik proponujecie? Do 400 zł.

25 Mar 2006 20:21 1563 14
  • Poziom 10  
    Jestem całkiem zielony i chce włozyc subwoofer - skrzynie po kilku godzinnym czytaniu forum mam juz totalnie bałagan - dlatego pisze. Mam w renault19 wzmaczniacz carpower hbp604 pedzi dwa pionieery 3 drozne - 175 RMS, słucham elektroniki, troche techno , więc jaki głośnik mozecie mi polecic (10',12') do ok 400 zł, no i konstrukcjia otwarta czy zamknieta?
  • Poziom 20  
    do tego rodzaju muzyki tylko i wylacznie ZAMKNIETA skrzynia + Audiobahn
    JBL'a nie polecam do niczego :(
    (sporo kosztuje a malo z siebie daje)
  • Poziom 11  
    Mam na swoim koncie 28 subwooferów i 34 tuby i wiem z doswiadczenia ze JBL sa bardzo dobre no albo JL audio zalerzy od kasy (car audio zajmuje sie 5 lat ) pozdrawiam
  • Poziom 10  
    OK, a jeśli chodzi o rozmiar to nie wiem czy zastosowac 12' dysponujac 200W RMS w mostku, czy lepiej bardziej 'dopasowane' 10' no i chyba jedno cewkowy?
  • Poziom 42  
    wes jednocewkowa 30 cm
  • Poziom 10  
    Suby JBL-a są: świetne, wytrzymałe ,zrobione z najlepszych komponentów ,drogie to prawda ale taniego suba to na pewno bym nie kupił :D
  • Poziom 20  
    Hertz zagra lepiej od JBL (w tym samym przedziale cenowym), poleca PB,Audiobahna,C-Vege,G-Zero

Dodano po 54 [sekundy]:

teraz pojawily sie tansze RF i JL, z przeceny i wiosennych czyszczen garazy i magazynow
  • Poziom 10  
    Zdecydowałem sie na 12' , ale wacham sie miedzy es 300 a gt4 czytalem ze hertze potrzebuja mocnego wzmacniacza???
  • Poziom 10