Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

strzały w kolektor dolotowy w passacie vr 6

25 Mar 2006 22:17 6564 18
  • Poziom 12  
    mam problem od jakiegos czasu mam strzały w rurę ssącą powietrze od razu po przekręceniu kluczyka ja zaświecą się diody bez krecenia rozrusznikiem co to może być
    dodam że mam passata vr 6 z gazem świece wymieniałem kable powinny być dobre poniewaz w ciemnym garażu nie widac przebić i iskrzenia

    czekam na odpowiedzi
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • spec od auto-elektro
    powodem moze byc nieodpowiedni typ instalacji gazoewj zainstalowanej do tego samochodu, np 1 lub 2 generacji, a do tego problemy z obwodem wtórnym WN
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 15  
    Sprawdz rezystencje przewodow (nie wiecej niz 20kOhm). Opisz dokladnie twoj probelm.

    Ale najpierw odkrec wydech (najlepiej tuz za kolektorem jest dobry dostep) i uruchom. Mialem podobne przypadki, tak sie auto zachowuje jak ma zle ustawione luzy zaworowe lub zatkany uklad wydechowy (spaliny nie maja gdzie odchodzic i dlatego masz te "czmychanie" w kolektor ssacy).

    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    instalację mam 1 generacji ale zamiast miksera jest bkos. i na początku po założeniu instaliki nic takiego się nie działo
    opisuję dokładnie jak to się dzieje!
    jeśli samochód zgaszę na benzynie i po kilku minutach będę zapalał to nie strzeli wogóle.
    ale jesli zgaszę na gazie to jak chcę zapalić po kilku minutach to jest takie zjawisko jakby strzelił w dolot. dzieje się to od razu po przekręceniu kluczyka bez kręcenia rozrusznikiem!! ale jeśli będę gasił na gazie i dam gazu przy wyłączaniu stacyjki top wtedy nnie strzeli i wszystko jest jak najbardziej w porządku.
    sprawdzałem nawet elektrozawór w reduktorze czy nie puszcza i był chyba ok
    tak więc nie wiem co to może btyć przyczyną
    :?::?::?::?::?::?::?:
  • Poziom 25  
    I tu wlasnie wychodza bokiem przesadne oszczednosci. Najlepszym wyjsciem z sytuacji jest wtrysk gazu sterowany oryginalnym kompem paska. Dlatego, ze VR6 jest sterowany nieco inaczej niz inne silniki.
    Sprawdz przebicia, zwarcia, byc moze gaz od parownika ma za dluga droge do kolektora, ale calkowicie wystrzalow na tej instalacji nigdy nie wyeliminujesz.
  • Poziom 12  
    żadne oszczędności po prostu chodzi zajefanie a strzały zaczęły się dopiero od jakiegoś 1,5 miesiąca. wcześniej mogłem policzyć je na palcach jedej ręki a jeżdzę już na niej rok. do do rury doprowadzającej gaz to fakt jest długo już o tym myślełem żeby orzestawić reduktor gdzieś bliżej
  • Poziom 25  
    I wlasnie o to chodzi. Nie musi czesto strzelac. Wystarczy kilka strzalow w roku i po 3-4 latach troche Cie portfel zaboli. Kazdy tak mysli. Mozna zalozyc gaz tani i bedzie auto dobrze chodzilo i na dodatek 3tys. w kieszeni, ale po czasie wychodzi na to, ze jedna jest sie do tylu z kasa. W tego rodzaju silnikach nie oplaca sie oszczednosc. Ale mniejsza z tym, juz za pozno. Pomysl nad tym doprowadzeniem gazu bo co z tego, ze gasisz silnik i elektrozawor sie zamyka jak w silniku zostaje jeszcze gaz. I jeszcze pytanko: Czy jak gasisz auto na gazie i podluzszym postoju odpalaszz to tez strzela?
  • Poziom 17  
    Ja proponuję sprawdzić skład mieszanki, prawdopodobnie mieszanka jest zbyt bogata (na gazie) i nie jest spalana w całości. I właśnie ta niedopalona mieszanka cofa się do kolektora i w momencie uruchamiania silnika powoduje wybuch. Oczywiście nie można stawiać wszystkiego na jedną kartę, bo na takie objawy może mieć znaczący wpływ ogólny stan silnika (zawory, świece, itp...)
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    mam pytanie bo tez mam golfa vr6 z gazem II gen i mam za duża zwężke przez mikser i zamierzam go wymienić co to jest bkos!!!!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    u mnie modół zapłonowy i cewka to chyba jedno i to samo poonieważ od cewki odchodzi tylko 6 kabli do świec i dochodzą jakies cieniutkie przewody prądowe
    więc jak uważasz może być u mnie to zwalone ?? ale przeciez samochód działa jeździ oki gaszę go na gazie na ok 2500 obrotach i wtedy nie strzeli.
    sprawdzałem nawet ostatnio opór przewodów wysokiego i sa wporządku
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    czyli co mi zostaje podłączyć go pod komputer i powinno wykazać :?::?::?:
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    hej
    włśnie dfzisiaj sprawdziłem iskrę i co się okazało :?::?::?:
    iskra jest na każdej z 6 świec zaraz po przekręceniu kluczyka czyli coś jest zwalone
    nie wiem gdzie mam szukać czujnika położenia walu to jest coś takiego co jest wkręcone w blok silnika i wygląda podobnie do czujnika od abs :?::?::?:
    jeśli tak to po odłczeniu tego też miałem iskrę na wszystkich świecach. czyli zwlony jest moduł zapłonowy :?::?::?::cry::cry:
    postaram się skołować traki i zobaczyć co wtedy
  • Poziom 2  
    Witam. Jestem posiadaczem passata B4 VR6 1994rok 2.8 (przebieg 169000km) też z modułem "nowej generacji VR6". Miałem dokładnie taki problem z wystrzałami. Tylko UWAGA , mój pasek nie ma instalacji LPG. Dwa razy rozsadziło mi tłumik akustyczny szmerów ssania. Wybuchy były tak silne ze puszka ta pękała w strzępy... Długo szukałem przyczyny... Żaden z serwisów VW, Forda, Seata nie znał takiego przypadku w furkach na benzynie... Problem okazał sie dość błachy. Uszkodzony był elektrozawór par paliwa z filtra węglowego (jest zamocowany na puszce filtra powietrza z tyłu) był cały czas otwarty i puszczał opary....Po wymianie elektrozaworka problem znikł zupełnie, nic nie wybucha... A jeśli chodzi o impuls cewki przy przekęceniu kluczyka, to w moim pasku też występuje. Jest iskra gdy włączę zapłon na krótko :|.
    Jest za to inny kłopot który występował zresztą już wcześniej.:cry: Autko nie zawsze zapala dobrze, tzn czasami(często) musze chwilkę pokręcic by zapalił. Widać że wtedy się wyraźnie podlewa benzyną bo puszcza chmurę niespalonej mieszanki. Jest nowy przepływomierz(stary był kaputt) ale to nie w tym problem przy zapalaniu. Są też nowe przewody zapłonowe i świece oraz czujniki temperatur... Czy moze być przyczyną cewka? Jeśli tak to jak radzicie najprościej sprawdzić to? Z góry dzięki! Pozdrawiam:D
  • Poziom 43  
    strzały w kolektor dolotowy w passacie vr 6
    strzały w kolektor dolotowy w passacie vr 6
    1-cz.pol.walka rozrzadu
    2-cz.temp.z przelacznikiem do wskaz.temp.i/lubelek.pompa wody
    3-cz.temp.wody NTC(do komp)
    4-cz.termiczny do wyl.klimy i/lub went.elek
    5-cz.spalania stuk
    6-cz.pol.walu korb
    7-cz.cisnienia oleju0,25 bar(niebieski)
    8-cz.temp.oleju(czujnik cisnienia oleju dla dodatkowych wskaznikow)
    9-cz.cisnienia oleju1,4bar(czarny)
    10-tlumik
    11-reg.wolnych obr
    12-zawor magnet
    13-cz.temp.powietrza w kolekt
    14-s.lambda
    15-cz.temp.spalin
  • Poziom 11  
    :idea:Witam ja również mam dokładnie ten sam problem co powyżej jest dosłownie identyczny tylko że w BMW E39 520i z silnikiem 2 litrowym sześcio cylindrowym.I ze zwykłą instalacją gazową.
    Poza tym wszystko ok z gazem.
    Jeździłem już do różnych magików mechaników i rozkładają ręce.
    Proponują sekwencję owszem lecz to wydatek rzędu 4 tys.