Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.
  • #1
    RVir
    Level 2  
    Problem polega na tym, że samochód nie trzyma obrotów i na LPG i na benzynie. Trzeba włączać ssanie (ręcznie sterowane pod kierownicą) żeby nie gasło po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy. Jak się rozgrzeje to jest odrobinkę lepiej (gaśnie 8 razy na 10 wciśnięć sprzęgła). Jest to Audi 80 1.8 gaźnik '91, posiada instalacje LPG.
  • #2
    zimek81
    Level 15  
    Masz zapchana dysze wolnych obrotow. Rozkrec gaznik i go dobrze wyczysc (nie pomieszaj dyszy jak bedziesz je odkrecal), po tym wymien filtr paliwa zebys wiecej nie musial sie z tym meczyc.

    Pozdrawiam.
  • #3
    Artur062
    Level 13  
    Dysz wolnych obrotów na benzynie - zgoda, ale na LPG?
    Wydaje mi się że potrzebna ci gruntowna diagnostyka silnika, może kable wn mają przebicie? Skład mieszanki nieodpowiedni ?
    Proponowałbym zaufany warsztat i....będzie po kłopocie
    Tak na marginesie idzie wiosna , to czas zrobić w/w przegląd.
    Powodzenia
  • #4
    RVir
    Level 2  
    Problem w tym, że było już w 3 warsztatach i wszędzie to samo: 'Nie wiemy co to może być. Proszę spróbować inny warsztat'. A mnie już krew zalewa, bo takie numery robi w najmniej oczekiwanych momentach (skrzyżowanie). Na ssaniu przecież nie będę jeździł cały czas bo 20 l na 100 km spali i świece utopi.

    Dodam, że 3 dni temu wymieniono w nim moduł i wszystkie 4 świece.
  • #5
    prezes11
    Level 23  
    jakie oznaczenie ma gaznik?
  • #6
    czapajew
    Level 22  
    Przewody podciśnienia do wymiany lub sprawdzenia, są albo popękane albo pospadały i dostaje lewego powietrza.
    Pozdrawiam.
  • #7
    mozdzmar
    Level 17  
    Sprawdź szczelność kolektora dolotowego, pomiędzy mieszaczem a przepustnicą. Dodatkowo zerknij na samą przepustnicę czy dobrze się domyka, czy nie ma luzu.
  • #8
    adjar
    Level 24  
    Masz w tym autku mozliwosc regulowania zaplonu?
  • #9
    RVir
    Level 2  
    Wybaczcie mi, ale musialem wyjechac i nie bylem w stanie odpisac. Nie wiem jaki gaznik. Jak można to sprawdzic? Tak, jest mozliwosc regulacji zaplonu.
  • #10
    wojtula11
    Level 18  
    Witam ! Jak objawy są takie same na Pb i LPG - sprawdź dokładnie podstawę gumową gaźnika . Z ręcznym ssanie - masz napewno gaźnik KEIHIN . Podnieś gaźnik obejrzyj podstawę w/w jeżeli będzie wewnątrz zmurszała to do wymiany. Lubi też łapać fałsz między podstawą a kolektorem ( odkształca się ) . Pozdrawiam
  • #11
    Artur062
    Level 13  
    I to co napisał wojtula jest najbardziej prawdopodobne
  • #12
    RVir
    Level 2  
    a co myslicie o serwo? moze cos byc z nim nie tak?
  • #13
    wojtula11
    Level 18  
    Serwo - możliwe . Prędzej wąż gumowy łączący kolektor ssący z serwem , ale w tym przypadku na wolnych nie pracowałby na jeden cylinder.