Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Resetujący się ciągle komputer, wina grafiki?

28 Mar 2006 10:41 771 7
  • Poziom 2  
    Mam problem i to od czasu kiedy kupiłem nowego PC.Komputer resetuje sie w różnych momentachczasem kiedy gram, czasem kiedy oglądam na nim film a czasem kiedy sucham muzy albo nawet nic nie tobie i komp po porostu chodzi przez dłuższy czas.Nie wiem czego to moze byc wina.Bios skonfigurowałem na nowo wg. insurukcji płyty głównej ( MSI ).Może to wina grafiki ( Geforce 2 Mx 400 64 MB ):?:Może to dlatego ze są podpiete 2 dyski i 2 napedy :?::?: Prosze o pomoc.Z góry dziekuję.
  • Poziom 26  
    Po ustawieniach w biosie jak nie pomaga to do serwisu niech robią. Tobie nie radzę grzebać w środku jak komp na gwarancji.
  • Poziom 12  
    Może to wina przycisku, spróbuj odpiąć reset od płyty gł.
  • Poziom 17  
    Na pewno nie jest to wina przycisku reset (sam się nie może przycisnąć). Niestety możliwości jest dużo. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym pamięć i zasilacz (pamięć programowo, zasilacz trzeba podmienić). Jednak jeśli komputer posiada gwarancję, to sugestia mk20, żeby oddać do serwisu jest najlepsza. Należy dodać dobry opis i niezależnie co zrobią domagać się pisemnej adnotacji o wykonanej naprawie (może być tak, że gwarant będzie twierdził, że jest wszystko ok, dlatego do ew. przyszłego sporu potrzebna jest dokumentacja reklamacji). Jeśli sprzęt był zakupiony w solidnej firmie, to na pewno znajdą przyczynę, jeśli w najtańszej - to może być problem.
  • Poziom 14  
    a ja miałem taką samą sytuację z taką kartą jak powiedzial kolega (gforce 2 mx400 64mb). jeśli komputer pochodził troszkę dłuzej to nieważne co się robiło albo czy się cokolwiek robiło to komputer się resetowal. po wymianie grafiki wszystko działa bez problemu.

    pozdrawiam :D
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    A może zamiast filozować i wróżyc z fusów zacznijmy od dokładnego opisania przez autora: z czego składa sie komputer (włącznie z zasilaczem) + log np z HijackThis.
  • Poziom 15  
    był już taki temat na elektrodzie poszukaj forum
  • Poziom 12  
    A może żeś wirusa łykną i w niewiedzy żyjesz:D