Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolektor słoneczny za 1500 zł

Mariiusz 01 Lut 2012 10:26 3612069 12733
    Kons18
    Poziom 12  
    Cena dobra nic tylko brać.Natomiast z szybami hartowanymi to już taki problem jest że trzeba trafić na wymiar żeby dostać tanio np. jak kolega wyżej być może pasuje mu wymiar tej szyby.Za taką cenę chętnie sam bym kupił jednak do mojej konstrukcji będzie za mała a z 2 czy 3 nie dam rady dopasować.
  • IGE-XAOIGE-XAO
    dido1974
    Poziom 11  
    Witam
    czy używa może ktoś bojlera Galmet SGW(S) 140L , jest on z wężownicą spiralną o pow. 0.95m2 nie znam się czy to dużo czy mało , mam pytanko czy nada się do solarka z paneli o pow 2,3m2

Dodano po 19 [minuty]:

Właśnie dowiedziałem się że ta wężownica to rurka stalowa 3/4 cala o długości 13 metrów
    zbyszeek10
    Poziom 12  
    Sam posiadam dwa takie boilery szeregowo.
    pracują z kolektorem próżniowym 20 rur
    spokojnie da radę.
    Michał031987
    Poziom 12  
    Do m2m2.
    Kolego ja mieszkam koło Mińska Mazowieckiego. A jaka ilośc Cię interesuje. Ponieważ jak się troszkę ociepli to mam jechac do tego kolesia bo zbieram zamówienie już dłuższy czas. Sam mam jeszcze dobrac 12 szybek i kolega z szkoły bierze 20 szt. I dlatego taka cena, bo tak chciał 80zł za m2. A w dużej ilości opuścił mi cene. Niewiem czy to dobra cena za 1,476m2 w granicach 50-60zł. Ale na mieście za 4 mm zwykła chcą 45,6 zł za m2 plus koszty dowozu do osoby która hartuje szyby i koszt hartowania. Wyszło ok 120zł za m2.

Mi też ten wymiar niezbyt pasował, długo kombinowałem jak ułożyc grzejniki. Ale mam ten plus że udało mi się kupic grzejniczki 60 x 60 dwupłytowe - purmo , i 80x60 - purmo. Tylko niewiem co z tymi radiatorami zrobic.