Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Boxer schemat instalacji elektrycznej

21 Maj 2003 22:17 6630 1
  • Użytkownik usunął konto  
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 14  
    Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym regulatorze ciśnienia znajdującym się w pompie - zabrudza się. Rownież ten sam pan sprzedał nam nowy zawór ale po jego wymianie było tak jak piszesz po tygodniu samochód przestawał działać prawidłowo. Teraz samochód ten już od dłuższego czasu jeździ bez problemów z dołożonym filtrem na przewodzie doprowadzającym olej napędowy do pompy wysokiego ciśnienia (zwykły przezroczysty filtr prawie taki jak do komarka tylko z drobną siatką w środku) i problem całkowicie zanikł. Jednak w przypadku tego silnika nie ma mowy o oleju opałowym - na tym się nie oszczędzi, wręcz przeciwnie. Proponuję spróbować tego samego rozwiązania, u nas działa już od roku.

    powodzenia
    :D

    P.S. Citroena o którym pisałem dało się zdiagnozować programem OBDTOOL przez interface taki jak do vw,audi,seat,skoda

    Jak już do czegoś dojdziesz to proszę odpisz.