Witam
Mam problem z fabrycznym immo w stacyjce. Samochód to passat (1995)z jednopunktowym wtryskiem 1,8 (silnik ABS).
Po wydłubaniu dwóch dodatkowych zabezpieczeń z auta (alarm Silicon Prelude i immo Smartkey Plus) przyszedł czas by przyjrzeć się fabrycznemu immobilajzerowi.
Cewka indukcyjna to Siemens, natomiast pierwszą puszką jaką po cewce znalazłem jest układ elektroniczny z chipem Motoroli o oznaczeniach: Motorola ZC422428CFN-6571672094-0F10V-ZQQ2Q9527. Na puszce jest oznaczenie VW 1H0 953 257 B (jakie funkcje spełnia ten układ?).
Z tej puszki wychodzi jedna wtyczka do cewki indukcyjnej na kluczyk, a druga wtyczka biegnie GDZIEŚ pod zegary. Czy ktoś wie co jeszcze jest pod tą wtyczkę podłączone na linii? Jak rozprowadzone są kable i gdzie znaleźć dodatkowo podpięte pod nia ustrojstwa?
Moim celem jest całkowite wykluczenie fabrycznego immo, nawet kosztem "wyprucia" go z samochodu.
I dodatkowe pytanie: Co blokuje fabryczny immo w tym aucie? Wtryski, iskrę, pompę paliwową czy czujnik Halla? Amoze coś jeszcze?
Dla ułatwienia dodałem obrazek z kolorami wyprowadzeń na obydwóch wtyczkach.
Mam problem z fabrycznym immo w stacyjce. Samochód to passat (1995)z jednopunktowym wtryskiem 1,8 (silnik ABS).
Po wydłubaniu dwóch dodatkowych zabezpieczeń z auta (alarm Silicon Prelude i immo Smartkey Plus) przyszedł czas by przyjrzeć się fabrycznemu immobilajzerowi.
Cewka indukcyjna to Siemens, natomiast pierwszą puszką jaką po cewce znalazłem jest układ elektroniczny z chipem Motoroli o oznaczeniach: Motorola ZC422428CFN-6571672094-0F10V-ZQQ2Q9527. Na puszce jest oznaczenie VW 1H0 953 257 B (jakie funkcje spełnia ten układ?).
Z tej puszki wychodzi jedna wtyczka do cewki indukcyjnej na kluczyk, a druga wtyczka biegnie GDZIEŚ pod zegary. Czy ktoś wie co jeszcze jest pod tą wtyczkę podłączone na linii? Jak rozprowadzone są kable i gdzie znaleźć dodatkowo podpięte pod nia ustrojstwa?
Moim celem jest całkowite wykluczenie fabrycznego immo, nawet kosztem "wyprucia" go z samochodu.
I dodatkowe pytanie: Co blokuje fabryczny immo w tym aucie? Wtryski, iskrę, pompę paliwową czy czujnik Halla? Amoze coś jeszcze?
Dla ułatwienia dodałem obrazek z kolorami wyprowadzeń na obydwóch wtyczkach.