Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra - problem z LPG

03 Apr 2006 23:00 2457 11
  • Level 16  
    Witam

Od niedawna mam problem z LPG. Gdy przełaczam przełącznik w trybie LPG lub LPG+benzyna (nawet przy dużych obrotach) gaśnie mi silnik - stopniowo obroty spadają i gaśnie. Na samej benzynie jest OK.

Na pewno mam gaz w zbiorniku - więc uprzedzam pytanie o braku gazu ;-)
    Jest to instalacja holenderska

Jestem stosunkowo nowym kierowcą oraz ten samochód mam od niedawna i za dobrze go nie znam. Dlatego najpierw sam chce spróbować go naprawić a jak się nie uda oddam do serwisu.

Bardzo proszę o sugestie co z tym fantem zrobić.
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 11  
    1. wymienić filtr gazu
    2. przeprowadzić regulację
  • Level 16  
    Oj to chyba jednak oddam go do serwisu ;-)
    Czy nie jest to trudne do wykonania samemu??
  • Level 30  
    sesil wrote:
    Oj to chyba jednak oddam go do serwisu ;-)
    Czy nie jest to trudne do wykonania samemu??

Co nie jest trudne, regulacja?
    Jak posiadasz u siebie minimum potrzebne do takiej regulacji czyli analizator spalin to nie jest to takie trudne,a jesli nie masz to wydaje mi sie ze pare zlotych to nie wiele w stosunku do napraw zwiazanych np. z uboga mieszanka.
    Pozdrawiam.
  • Level 11  
    Holenderskie instalacje są w Polsce mało popularne a części zamienne bardzo drogie więc chyba czeka cię przeróbka na włoszczyznę.
  • Level 17  
    U mnie jest tosamo uszkodzil sie wielozawor elektromagnetyczny (chyba tak sie to nazywalo). Koszt na allegro 180zł :(
  • Level 16  
    Chyba jednak oddam go do serwisu ;-(
    Mam nadzieję ze nie jest to żaden wielozawór tylko może coś nie kontaktuje.