Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

rover 416 na hondzie - alarm firmowy

jurkac 08 Kwi 2006 08:36 3746 4
  • #1 08 Kwi 2006 08:36
    jurkac
    Poziom 13  

    Problemy: rover 416 tourer(ten z honda 95r) kupilem 3 tyg temu bez pilotow. Do tej pory jezdzilem extra-prymitywem; przejrzalem posty z hasla rover i kompleksowej odpowiedzi nie udalo mi sie z nich zlozyc na pytanie: co dalej mam robic?
    Rover przy otwieraniu drzwi kierowcy wydaje jeden klakson, otwieranie bagaznika - cisza i jak na razie to jedyne dostrzegalne oznaki istnienia zabezpieczen . Blyskanie kontrolki chyba prawidlowe: szybko, potem - powoooli. Instrukcje auta mam po wlosku - truuudno idzie. A teraz pytania: czy uruchamiac imm. - czyli szukac pilota i jechac z tym do ASO czy tez dac sobie spokoj i zalozyc jakis prosty, niezawodny choc w mozliwosci ubogi (przeczytalem o problemach z pilotami i strach). Jak mozna sprawdzic, ktore z funkcji alarmu dzialaja (jesli?) teraz; nie wiem co ma byc zabezpieczone, wiem tylko o czujce u-dzwiek.
    I ostatnia seria pytan: o piloty. Czy poprawny bedzie 3txa? Czy pilot jest przeprogramowalny (istotne przy kupnie dwu roznych by miec zapas). Czy komunikacja to IR czy u/dzw czy radio???
    Aha, mam firmowy K.A.C. jesli to cos zmienia. Kluczyki: firmowy i dorabiany - czy w nich (firmowych) tez cos jest kodowane? Pomocy i nie odsylajcie mnie do przedszkola - trafie. Bodek106, odezwij sie. Pozdrawiam zyczliwych, jurkac, W-wa

    0 4
  • #2 06 Cze 2006 20:45
    Daniel_T
    Poziom 11  

    witam, mam takiego samego rovera, tyle, że mieszkam w irlandii i kierownica nie z tej strony:) tutaj jest mnóstwo tych samochodów, a jak nie ma pilota, to kupujesz ne ebay.ie sobie taki sam i jedziesz do serwisu i chyba za 50 jurków programują go z twoim alarmem, dodam że u mnie bez pilota się nie da bo immoblizer nie da ruszyć auta.

    0
  • #3 06 Cze 2006 21:22
    jurkac
    Poziom 13  

    Milo przeczytac o kuzynie mankucie. Czy to dokladnie to samo: tourer na hondzie SOHC 1,6? Podobno nie do zajezdzenia silnik. Upewniam sie, gdyz gdzies przeczytalem, ze tych kanciastych kombi, do czasu rozstania sie w 95 z honda, wypuszczono doslownie sladowe ilosci a Ty piszesz ze popularny. To i cieszy bo moze z czesciami bedzie latwiej i nie cieszy bom nie unikat. Ale do rzeczy. Czy Twoj pilot to lucas 3TXA? Czy jest tak, ze gdy zamkniesz auto tylko kluczem to nie mozesz go, po otwarciu znowu tylko kluczem, uruchomic bo immo sie sam uzbroil i kluczykim niesposob rozbroic? Jesli tak, to jest to ograniczenie swobod obywatelskich - nie mozna sie na pilota obrazic. I czemu to u mnie dziala bez immo? W koncu wybiore sie do ASO ale u nich w W-wie koszt ksiezycowy. Zaproponowali mi pilota za 500!!! -ale zestrojenie za to 100. Pozdrawiam, jurkac

    0
  • #4 08 Cze 2006 11:52
    MiL999
    Poziom 26  

    Witam
    Ja mam Rovera 200 i szukam pilota Lucas 3TXB. Nie wiem jaka to różnica ale możliwe że taka że w 3TXB jest immobiliser zbliżeniowy. Podobno we wcześniejszych modelach trzeba było nacisnąć przycisk żeby rozbroic go. Tutaj można zbliżyć go do stacyjki i się odblokuje.
    Czy w takim razie można zamiennie stosować te dwa typy pilotów?

    0
  • #5 09 Sie 2006 12:47
    jurkac
    Poziom 13  

    Jedni powiadaja iz zaden z modeli rovera nie mial w stacyjce ani w zamku odbiornika. Inni powolujac sie na instrukcje twierdza ze mialy. Ale prawie napewno nie te do 2000 r. Prosze szukac raczej 17TN.

    0