Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Centralny i alarm. Otwieranie zamka i alarmu z pilota.

Quattroporte 12 Apr 2006 22:25 3260 14
Relpol
  • #1
    Quattroporte
    Level 10  
    Jak podlaczyc 2 kabelki idace od alarmu do silownika centralnego zamka zeby ten otwieral sie z pilota razem z alarmem?
  • Relpol
  • #2
    BenA3
    Level 16  
    nie podales modelu samochodu nie podales jaki to alarm nie podales czy central jest juz w aucie i jakie jest sterowanie.zastanow sie
  • #3
    Quattroporte
    Level 10  
    Daewoo Matiz , alarm prawdopodobnie Prestige APS 150MX , centralny standartowy, alarm zalaczany z pilota
  • #4
    xwit
    Level 33  
    Standardowy to znaczy jaki.Dokładany czy oryginalny?Jak oryginalny to do drzwi kierowcy musisz dorzucić jeszcze siłownik by się zamykało z pilota.
  • #5
    BenA3
    Level 16  
    Nigdy do matiza nie podlaczalem alarmu. Ale wg informacji ktore mam trzeba podlaczyc dodatkowy silownik pod oryginalnego silownik. wtedy jezeli na tych kabelkach dwoch z alarmu pojawia Ci sie a zmiane minus i plus podlacz go do dwoch kabelkow z silownika.Silownik slave 4kg powinien wystarczyc.Chodz co do tego wszystkiego moge sie mylic.Moze wypowie sie ktos kto robil matiza.
  • #6
    wojtas69
    Level 16  
    Zdecydowanie do Matiza w drzwi kierowcy wystarczy siłownik 3,5 kg.
    Najwygodniej wyjąć zamek i do niego zamocować siłownik po uprzednim zdemontowaniu sterownika fabrycznego ( zielony z 4 pinowa kostką)
    Najstarszy patent tego typu chodzi od maja 1999.
  • #7
    Quattroporte
    Level 10  
    A jaki moze byc powod ze napiecie spadlo na tych kabelkach z 12V do 10V ? I teraz nie ma sily zamknac i otworzyc zamka. Napiecie spadlo po podlaczeniu silownika bezposrednio do przewodow idacych al alarmu odpowiadajacych za zamek. Teraz ciagle utrzymuje sie na poziomie 10V. Co moze byc tego przycyna i jak temu zaradzic? Bo gdyby bylo 12V to dzialalo by bez problemu
  • #8
    kzaw
    Level 27  
    Trzeba dołożyć siłownik, nie trzeba demontować fabrycznego stycznika, można połączyć dołożony siłownik razem z oryginalnym cięgnem. Trzeba jeszcze użyć 2 przekaźników do wysterowania siłownika z alarmu.
  • #9
    Quattroporte
    Level 10  
    A jaki rodzaj przekaznika mam kupić? Nie znam sie kompletnie na elektronice i nie wiem jaki model? zakupic. Dziekuje bardzo za odp. :)
  • #10
    kzaw
    Level 27  
    Albo 2 zwykłe przekaźniki z podstawką albo np gotoy układ 2 przekaźników np. top 27(koszt ok 18 zł)
  • #11
    MARKY266
    Level 16  
    Witam!

    Bedę zakładał alarm do Matiza z fabrycznym c.zamkiem.

    Z tego co wyczytałem to założenie siłownika slave i podpięcie się pod
    tylne drzwi załatwia sprawę.

    Mam pytanie jak zrealizować sterowanie całością z poziomu alarmu(Exus V10).Jaki wybrać wariant podłączenia c.zamka,i w jakie przewody się podpiąć
    w switchu kierowcy.

    Pozdrawiam

    Marek
  • #12
    pasikon
    Level 1  
    Witam.
    Nie tworze nowego tematu tylko sie tu podepnę. Znajomy zakupił Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem.Pytanie brzmi.W którym miejscu w tym aucie znajduje sie moduł sterowania centralnym zamykaniem?
    Z góry dzieki za odpowiedź.
  • #13
    MARKY266
    Level 16  
    musisz dołożyć do drzwi kierowcy siłownik np.najzwyklejszy slave i wysterować go z poziomu alarmu,niestety Daewoo chciało zaoszczędzić i wdrzwiachkierowcy jest najzwyklejszy micro styk sterujący,a jego nie wysterujesz z alarmu
  • #14
    gorbi22
    Level 2  
    ja tez dokleje sie mam golf IV z 2000 r i sterwonik mikro ster ktory chce podlaczyc do fabrycznego centralnego moze ktos mi podpowie gdzie podpiac sterowanie itd. ;]