Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z SEAT IBIZA 1.9 SDI

13 Kwi 2006 12:09 8746 18
  • Poziom 10  
    WItam mam mały problem z moim autem. Jeśli postoi z 4, 5 godzin to ma trudnościz z odpalenie. Tzn trzeba dłógo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił.. Czy miał ktos taki problem??? prosze o pomoc..
  • Sklep HeluKabel
  • spec od auto-elektro
    tak nie raz, opcja szukaj
  • Poziom 9  
    zaczął bym od przewodu paliwowego - zawór zwrotny,
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 15  
    Wymień wężyki przelewowe wtrysków.
  • Poziom 10  
    W tym problem, zaworek zwrotny kupiłem (wydatek 50 pln), wężyki wszystkie powymieniane i nic.... Nawet najbardziej kumaty mechanik nie wie co się dzieje....
  • Poziom 27  
    No może być jeszcze taki banał jak świece żarowe! Jak jedna czy dwie będzie uszkodzona to może ciężko palić.

    Pozdrawiam!

    Dodano po 23 [sekundy]:

    No może być jeszcze taki banał jak świece żarowe! Jak jedna czy dwie będzie uszkodzona to może ciężko palić.

    Pozdrawiam!
  • Poziom 11  
    a jak kręci rozrusznik to kopci na biało-niebiesko ?
    jeżeli tak to świece.
    załóż przezroczysty przewód od filtra do pompy i sprawdź po dłuższym postoju czy nie cofa się paliwo. A kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? może jest zapchany.
  • Poziom 10  
    Filtr był wymieniony. A paliwo sie nie cofa bo jest zaworek zwrotny założony. Świece wszystkie kupione nowe. Jest ino jedno co poprawia zapalanie. Mianowicie jak się ściągnie kabelki z czujnika temperatury prz bloku silnika to wtedy świece dłóżej grzeją i pali ok..
  • Poziom 16  
    Witay, sprawdz napiecie jakie dochodzi do swiec zarowych, byc moze przekaznik ma napalone styki..
    ..mozna sprobowac na krotko zagrzac swiece..
    wowczas bedziesz wiedzial czy to sprawa napiecia z przekaznika..
    ..odpiac kabel zasilajacy swiece..
    podlaczyc na krotko kablem z plusa na wejscie swiec zarowych..
    ..ale na zimnym silniku..
    ..powodzenia przy probach..
    pozdrawiam amicar
  • Poziom 10  
    Hmmm. chodzi o to, że jak jest około 10 stopni na minusie to świece grzeją około 30 sekund i więcej i wtedy pali nawet dobrze... A przy temperaturze jaka jest teraz to świece wcale nie grzeją i musi długo krecić... jak zdejme przewody z czujnika to wtedy gzeją swiece i pali dobrze . Dlaczego tak jest???
  • Poziom 16  
    Witay, zrob probe, podlacz inny czujnik, moze on podaje falszywe dane..
    ..albo cos z ukladem elektronicznym..
    ..najprosciej ..pozyczyc inny modul sterujacy..i podlaczyc wowczas bedziesz wiedzial czy to on..tak najprosciej sprawdzic..i najtaniej..
    servis ..skasuje i to drogo..
    ..jedyna rada znalesc kogos z takim samochodem i na chwilke zamienic..
    ..bedziesz wiedzial wszytsko..
    pozdrawiam amicar
  • Poziom 17  
    Witaj.
    Sorki rozpędziłem sie za bardzo :)
    Zobacz czy sie nie zapowietrza układ paliwowy.
  • Poziom 17  
    podlacz vag-a a napewno znajdziesz usterke,jaki rok i przebieg?
  • Poziom 21  
    Może byc żle ustawiony rozrząd lub poprostu silnik ma zamałe ciśnienie. Spruboj podgrzać świece na lewo. Zoaczysz wtedy czy będzie lepiej
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Do kompa był już podłączanyze 2 razy i nic. Skasują po 50 pln i nic ciekawego nie powiedzą. Qrcze nie wiem co może z nim być...
  • Poziom 17  
    wiec zdejmij wtyk z czujnika temp,jesli bedzie zapalal bez problemu to bedzie duza podpowiedz co do dalszej diagnozy....
    pozdro Andrzej
  • Poziom 10  
    Witam !!
    Ja mam podobny problem z autem ( Seat Cordoba 1,9SDI z 2001r ) problem jest taki sam cięzkie odpalanie z rana a problemu nie ma wtedy gdy jest na dworze ok 0st C i niżej. Dawałem auto do różnych fachowców , komputer był w Piasecznie zadnych usterek nie miał , wymieniałem czujnik temperatury ( ten na cztery przewody) i dalej to samo ale mam inne lekarstwo i to mi pomogło , zrobiłem przerwe w obwodzie czujnika temperatury i teraz grzeje (ok 3-5s) i jest ok zapala od strzału. Moim zdaniem siedzi czyjnik temeratury , nawet ostatnio Vag wykazał abym go wymienił i chyba to uczynie tylko musze spuscić płyn chłodzoncy jeśli potrzebujesz jakieś dalsze rady do pisz na rotor(malpa)o2.pl
    pozdrawiam :-)
  • Poziom 10  
    Witam.
    Problem rozwiązany.
    Trzeba zrobic przerwe w przewodzie od czujnika temperaturu który odpowiada za czas grzania świec żarowych.. Przed odpalaniem silnika nalezy rozłączyc ten przwodzik na chwilke i wtedy świece będą grzały około 4-5s. i wszystko ok...