Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bezprzewodowe rozdzielanie neostrady

16 Kwi 2006 10:44 951 5
  • Poziom 9  
    Witam mam taki problem mój znajomy ma rozdzielonom neostrade beprzewodowo na 2 komputery uzywa do tego rutera linksys. Mieszkam niedaleko niego i chciałbym mieć od niego internet. Mam Planet WAP-1965 gdy włącze wszukiwanie znajduje mi jego sieć pisze linksys gdy klikne conect to WAP sie połączy ale internetu nie ma. U niego na ruteze nie ma wlączonego kodowania WEP, filtracja MAC adresów jest wyłączona a w komputerze adres IP jest uzyskiwany automatycznie. Jego ruter jest ze standartu 802.11g a mój wap 802.11b Prosze o pomoc.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Spróbuj ręcznie wpisać wszystkie dane: adres IP, maske seci, brame i adresy DNS.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Popros znajmego aby sprawdzil w ustawieniach routera ,jaki rodzaj sieci preferuje. Jezeli ma zaznaczone ze tylko standard "g" to z Twoim WAp-em sie nie podlaczysz. Musi zmienic na tryb mieszany albo na standard "b".
  • Poziom 9  
    ok dzięki za pomoc sprawdze to u niego.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    nie znam wapa 1965 ale o ile to możliwe to sprawdź jaki jest poziom sygnału podczas połączenia

    może problem leży w tym miejscu

  • Poziom 12  
    zobaczcie na ile osób jest ustawiony royter moze na 2 osoby a ty juz jestes trzeciom wiec cie niepołaczy no chyba ze jedna z nich niebedzie wtym czasie kozystac z połaczenia

    :D