Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat TDI 130 km problemy z silnikiem

mlody300 16 Kwi 2006 12:46 16685 14
  • #1 16 Kwi 2006 12:46
    mlody300
    Poziom 10  

    Witam wszystkich ,jestem tu nowy :) nie znam dobrze zasad ,ale myśle,że nadrobię zaległości !!!
    kupiłem passata 2001 r tdi 130 km ,i za długo nim się nie cieszyłem,robi takie figle ,że nie chce odpalić,tzn ciepły silnik ,przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki gaśną prawidłowo immo też,dalej na rozrusznik ,jedno przekrecenie zapala i no właśnie zaraz gaśnie ,i tak można powtazać ,ale jak go długo potrzymam na rozruszniku włączonym ,zaczyna sie rozpędzać coś taki efekt jak zalana benzyna na gaźniku:) ,i jak już zapali to można śmigać i jest super ,nie dziej sie to zawsze,i jeszcze zauważyłem ,że przy równej jeździe poniżej 2000 obr troszkzę szarpie ,nie wymieniałem żadnych filtrów i nic jeszcze nie robiłem,bo mam go 2 dni .dlatego prosze kolegów o pomoc od czego zacząć???

    i jeszcze jedno pytanie : mój komputer wyświetla komunikaty w j. francuskim , czy do to sie zmienić na angielski??

    pozdrawiam i zycze wesołych świat!!

  • Pomocny post
    #2 16 Kwi 2006 12:57
    speccar
    Poziom 17  

    najlepiej zrobic diagnostyke,szkoda czasu na szukanie usterki bez testera,zacznij od filtra paliwa,zalecam tylko oryginal,podroby plataja czesto figle...jezyk na max docie zmienisz tylko za pomoca testera

  • #3 17 Kwi 2006 02:14
    mlody300
    Poziom 10  

    Dzięki za odpowiedź!! zrobię dziagnostyke we wtorek,zobaczymy co pokaze ,najgorzej jak nic:) napiszę o tym!! Ale jak ten język zmienic to nie wiem:( ,a te francuskie komunikaty mnie denerwują:)

  • #4 17 Kwi 2006 14:19
    mlody300
    Poziom 10  

    no więc zrobiłem diagnostykę programem VWTOOL
    wyszło tak
    17678 (P1270)
    17675(P1267)
    17672(P1264)
    17669(P1261)
    Błędy nieznane!!!
    i
    928-Loking unit for CL rivers side F220 incorrect signal

    Co to za błedy??? bo w mojej tabelce ich nie ma

  • #5 17 Kwi 2006 14:39
    grzestv
    Poziom 28  

    17678 (P1270)-injector 4 control limit excedeed
    17675(P1267) -injector3 control limit excedeed
    17672(P1264) -injector2 control limit excedeed
    17669(P1261) -injector1 control limit excedeed

  • #6 17 Kwi 2006 14:45
    mlody300
    Poziom 10  

    :) bardzo szybka odpowiedź ,DZIĘKI!!!
    ale dokładnie co to znaczy??
    czy od tego sa moje problemy??

  • #7 17 Kwi 2006 15:03
    speccar
    Poziom 17  

    17669-zaworn n 240 zespol pompo-wtryskiwacza cylindra1(przekroczona granica regulacji)
    17672-zawor n241 zespol pompo-wtryskiwacza cylindra2(przekroczona granica regulacji)
    17675-zawor n241 zespol-pompo-wtryskiwacza cylindra3(przekroczona granica regulacji)
    sprawdz zawory pompowtryskiwaczy...
    pozdro

  • #8 17 Kwi 2006 16:59
    grzestv
    Poziom 28  

    hmm... trzebaby spojrzeć jeszcze w bloki danych,dopiero można postawić diagnoze,są przypadki wstawiania pompek które nie pasują do danego silnika(chodzi o indukcyjność cewek),myślę że powinieneś udać się do wyspecjalizowanego warsztatu
    pozdro

  • #9 17 Kwi 2006 23:03
    mlody300
    Poziom 10  

    no tak...:) czyli coś się dzieje.
    jakoś usterki ustały ,silnik pali ,ale udam sie do servisu zobaczmy co powiedzą oczywiście poinformuję o tym
    niby auto ma przejechane 94 tys.ogólnie dobrze chodzi i nic się nie dzieje ,ale jakoś przy małch obrotach przy małm obciązeniu nierówno pracuje,jutro sprawdze ,czy wykasowane błędy się odnowiły.zobaczymy co to ,zawsze jedno doświadczenie więcej
    ale wielkie dzięki za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!
    moze ktoś napisze jak z tym językiem komputera pokładowego?

  • #10 18 Kwi 2006 19:11
    mlody300
    Poziom 10  

    wykasowane błędy silnika powróciły
    pali teraz dobrze,ale czasmi go szarpie na obrotach poniżej 2000,czasami nawet mocno!!!czy mogą bć uszkodzone pompowtryskiwacze??
    dobrze by było szybko to wyjaśnić,nie bardzo chcę kożystać z servisu ,bo z kasa cienko stoję (zakup) ,a jeśli jest w nim wada ukryta ,to może będę ścigał sprzedawce,w końcu kupiłem od firmy na fakturę:)
    a pompowtryski 2 tys będą kosztować:(

  • #11 18 Kwi 2006 19:53
    hanse
    Poziom 12  

    miałem cos podobnego passat 2001 1,9 tdi 130 KM - przy dodawaniu gazu szarpał potem na wysokich obrotach było bez problemu, palił ok, czasem zapalała mi sie lampka esp.

    najpierw walczyłem z esp - mozna je odłączyc na żądanie - nie pomagało było niby lepiej ale szarpał dalej, potem wymieniłem czujnik temp cieczy chłodzącej bo na komputerze wyszło ze jest uszkodzony - w serwisie powiadali ze to na pewno to

    jak się w końcu za to zabrałem to okazało sie że z tempomatem cos nie tak i o to chodziło!!! oczysciłem styki skrecilem co trzebai jak na razie jest ok - od sierpnia szarpanie sie nie powtórzyło! Przegląd tempomatu wiąze się z rozebraniem osłony kierownicy i przegladem wszystkich wiazek kabli tam się znajdujących. Okazało się że jak montowałem swoje dodatkowe zabezpieczenie to cos poluzowałem - wystarczyło tylko posprawdzac.

  • #12 18 Kwi 2006 21:12
    mlody300
    Poziom 10  

    no tak ale te błędy?? sie powtażają
    17678 (P1270)-injector 4 control limit excedeed
    17675(P1267) -injector3 control limit excedeed
    17672(P1264) -injector2 control limit excedeed
    17669(P1261) -injector1 control limit excedeed
    ja nie mam tempomatu!!! i 2 dni temu nie chciał zaplać,"łapał"
    i gasł,teraz pali ale nie wiadomo jak długo:) i nieraz szarpie a nieraz nie,

  • #13 19 Kwi 2006 09:10
    camel09
    Poziom 19  

    udaj sie do sprzedawcy i niech on usunie usterkę. skoro wywala błędy na kompie (poważne) to jest to ukryta wada. masz 14 dni na reklamacje. ja bym tak zrobił. gdyby auto było kupione w komisie niemieckim to musieliby naprawić albo oddać kasę , a w Polsce pewnie się będą opierac.

  • #14 19 Kwi 2006 20:59
    mlody300
    Poziom 10  

    problem rozwiązany !!!! między sterownik a pompowtryskiwacze ktoś włączył jakiś BOX celem tuningu:) on tak zakłucał i powodował błędy,po odłączeniu silnik chodzi równo ,a moc bez zmian ,więc albo to badziewie albo zepsuło się

    pozdrawiam wszystkich

  • #15 20 Kwi 2006 00:50
    grzestv
    Poziom 28  

    hmm....
    raczej badziew jak większość BOX-ów

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME