Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

auto na wode? - dla każdego

teflon 20 Gru 2008 12:10 169170 206
  • #91
    pan_kotek
    Poziom 20  
    Niekoniecznie na samą wodę ,ale emulsja oleju napendowego z wodą jak najbardziej.
    30% wody i 70% ON dokładnie wymieszane(zemulgowane) silnik chodzi ciszej, moc jest nieco niższa.(tak mówi teoria)

    Swoją drogą robiłem doświadczenie na 125p :
    Na pracującym silniku w gaźnik dawałem parę z małej myjki parowej.
    Fiacior wciągał ją bez problemu ale żadnych efektów nie było.
    Nie zdławił się anie nie chodził ciszej.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • #92
    wwpiotr
    Poziom 11  
    Koledzy niech wypowie się ktoś kto którekolwiek z urządzeń zamontował a nie prowadźcie teoretycznych spekulacji.
  • #96
    marek_Łódź
    Poziom 36  
    tabor05 napisał:
    A jednak stosuje się to coraz powszechniej a nawet sprzedaje całe instalacje
    Odesłanie do aukcji internetowej zabronione regulaminem (pt.10.11).

    Z tą powszechnością bym nie przesadzał, bo jest to pojedynczy egzemplarz delikwenta, który reprezentuje sobą wyłącznie adres na darmowym serwerze. Fakt, że ktoś próbuje sprzedać szklankę z amperomierzem i manometrem za 350 zł z pewnością godny uwagi. Niezależnie od bilansu energetycznego całości (wydajnosci instalacji elektrycznej itp.), przypominam, że do przejechania 100km potrzeba ponad 1 kg wodoru, co odpowiada 8 litrom wody. Jeśli 30% energii w silniku ma pochodzić z wodoru, musimy dostarczyć ok 2,5-3 litry wody na 100km przebiegu, a to tak na oko oznacza, że bedziemy musieli się zatrzymać co kilkanaście km, żeby dolać wody do szklanki. O energii lepiej nie wspominać, bo żadna instalacja elektryczna w pojeździe nie wyda tych kilku dodatkowych kilowatów. No chyba, że chcemy udawać, ze jedziemy na wodorze.

    Poza tym taka efemeryda aukcyjna może być niebezpieczna, chociażby ze względu na połączenie z układem paliwowym elementów bez homologacji, a w razie ewentualnego pożaru pojazdu z pewnością likwidator, który zobaczy ten układ, załatwi nam odjazd bez odszkodowania.
  • #97
    jacek_1958
    Poziom 11  
    ja ma podobne urzadzenie i oszczedzam ok 2 litry paliwa na 100km,a zuzycie wody jest okolo 1 litr na 800 km.pojemnosc silnika 1800 cm3,jestem zadowolony,urzadzenie kupilem na Ebay z francji,jest bardzo proste i tanie.tylko szukam kogos kto by mi zrobil jakies urzadzenie elektroniczne zebym mial wieksze napiecie bo podobno jest wtedy wydajniejsze,co wiaze sie z wieksza oszczednoscia benzyny.wolalbym zeby nieedowiarki nie zabierali glosu na tym temacie bo zasmiecaja ,a lepiej praktycy tu sie wypowiadali,bylo by wiecej tresci.
  • #98
    keseszel
    Poziom 26  
    Marku, pojechałeś z tą szklanka i amperomierzem. Przyjrzyj się uważnie jak to wygląda.
  • #99
    marek_Łódź
    Poziom 36  
    keseszel napisał:
    Marku, pojechałeś z tą szklanka i amperomierzem. Przyjrzyj się uważnie jak to wygląda.
    Jak dla mnie - duża musztardówka.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • #100
    jurek1958-58
    Poziom 10  
    Witam
    moze dodam cos od siebie
    zamontowalem takie cudo w swoim nissanie silnik diesla (jedno szczescie ze wykonalem calosc samodzielnie nie wpadlem w koszmarne koszty) a efekt przerosl moje najsmielsze o czekiwania - przepraszam za zwrot ale gowno nie wynalazek tylko akum mi co chwila padal a oto szczegoly:
    Jakis czas temu zamontowalem magnesy neodymowe na przewodach wtryskowych i kolektorze ssacym , efektem bylo rowniejsza i cichsza praca silnika oraz oszczednosci rzedu 5-10%
    efekty byly juz przy zalaczeniu silnika - bez zadnych regulacji albo grzebania silnik pracowal z wieksza predkoscia na wolnych obrotach
    co pozwolilo mi zmniejszyc dawke paliwa i bylo wszysko ok. co spowodowalo oszczednosci
    Zasugerowany licznymi materialami na necie (jest ich mnustwo chyba zeby nabic ludzi w butelke i wyciagnac kupe kasy za nic) postanowilem wykonac Wspanialy generator HHO
    na podstawie planow rysunkow i innych dokumentacjii wykonalem takowyz
    i tu radosc niopisana podlaczajac do akumulatora i zakladajac prowizoryczny palnik (oczywiscie z bezpiecznikiem cofania sie plomienia) plomien sie pali elegancko NO RADOSC NIE OPISANA az tu nagle po paru minutach koniec akumulatora -rozladowany.
    Po naladowaniu akumulatora i podlaczeniu aparatury sprawdzam prad okazuje sie ze szajs zre 45A wiec wylewam elektrolit i wlewam z mniejszym stezeniem-sprawdzam prad 20A jest ok. zapalam palnik i tu problempalnik pracuje z przerwami ze wzgledu na zbyt mala ilosc wytwazanego gazu.
    No nic bre dalej -zakladam instalacje do samochodu (przez przekaznik odcinajacy i bezpiecznik)
    wlanczan silnik EFEKT JEST silnik pracuje wolniej niz bez wynalazku obciazenie pradnicy przez generator mysle i wykonuje jazde probna ponad 100km z grubsza sprawdzam wskaznik paliwa ktory pokazuje zuzycie takie jak bez wynalazku.
    Nie bede sie rozpisywal ale po 1000km okazalo sie ze zuzycie jest o jakis 1% mniejsze to jest jak tolerancja bledu.
    Postanawiam zwiekszyc stezenie elektrolitu -efekt 5% oszczednosci paliwa co 500 km rozladowany akumulator (alternator nie jest w stanie doladowac akumulatora do pelna)
    I to by bylo na tyle jesli chodzi o moja przygode z generatorem HHO w aucie ,a teraz moje przemyslenia.
    -Generator dziala ale z sieci przy odpowiednim amperazu zasilania
    -Alternator w aucie jest za slaby zeby to ustrojstwo opedzic
    -Magnesy neodymowe sa lepszym patentem -przynajmniej nie zalatwia nam akumulatora a koszt ok 50zl+ pol godziny roboty
    Wielki rozglos na necie tego PATENTU jest po to by wyludzic za urzadzenie warte faktycznie 70-80zl plus pare godzin pracy(w warunkach domowych) 400 do nawet 800zl od nieswiadomego kienta
    Reasumujac
    Pomusl moze dobray ale dopiero po wynalezieniu aparatury wytwazajacej wodor przy minimalnym zuzyciu pradu bo na razie jest pomylka ktorya prubuja zainteresowac naiwnych i latwowiernych klientow zreszta jesli byto dzialalo prawidlowo juz dawno bylo by oblozone setkami patentow lub ukryte gleboko w sejfach producentow paliw
    Takie njest moje zdanie na ten temat.
    pozdrawiam
  • #101
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #102
    stefan1323
    Poziom 2  
    panowie powiecie mi jak to zrobić
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • #103
    4dim
    Poziom 14  
    Liberty, podaj jakieś szczegóły lub cokolwiek poza Twoim entuzjazmem, co uwiarygodniłoby Twoje słowa. Ja obecnie konstruuję generator HHO, żeby samemu sprawdzić, Bardzo chętnie nawiąże kontakt z kimś, kto ma pozytywne doświadczenia.

    A tu efekty z Włoch:

    Link
  • #104
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #105
    4dim
    Poziom 14  
    Liberty, napisałeś:

    "Przepraszam, ale wiekszych bzdur dawno nie czytalem. Ale nie martw sie, wielu tak ma jak ty. Na tym trzeba sie poprostu znac. Ja doprowadzilem moje auto do 50% oszczednosci a ty nawet wiecej spalasz. Przynajmniej dziwne. Tysiace uzytwkownikow cieszy sie a ty krecisz sie w miejscu. Czyzby sami oszusci?"

    Ty, podobnie jak "Tysiące użytkowników" opowiadasz o jakiś cudach typu 50%..... Pokaż cokolwiek co działa. Pytasz "czyżby sami oszuści?". Sądzę, że tak, bo:

    1. Po pierwsze, NIKT, kto ma rzekomo tak dobre efekty, nie potrafił tego w wiarygodny sposób nawet zaprezentować a co dopiero konkretnie opisać i uzasadnić działanie.

    2. Ja podszedłem do tematu poważnie. Tzn. od kilku dni robię doświadczenia i dokładnie je dokumentuje. Wyciągam już konkretne wnioski. Bilans energetyczny wykorzystania HHO wygląda.... fatalnie. Można HHO zasilić silnik, pod warunkiem przewożenia w samochodzie wielu dodatkowych akumulatorów, wcześniej naładowanych. Za parę dni będę miał zakończone badania i ich wynik opublikuje.
  • #106
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #107
    4dim
    Poziom 14  
    Liberty..... w czym lepsi ?

    Ta broszura, to pseudonaukowy, reklamowy bełkot. A tak po ludzku, to po prostu OSZUSTWO! STEK KŁAMSTW!

    Późno już jest, więc nie będę analizował całości, zresztą szkoda czasu...

    Wyłowiłem perełki....

    "Woda+prąd= wodór czyli darmowe paliwo."

    Prąd nie jest za darmo! Żeby go wytworzyć w samochodzie, musisz zużyć paliwo do napędu silnika, który napędza alternator... Czy autor tej broszury słyszał coś o sprawności i zasadzie zachowania energii... ? No chyba, że wynalazł perpetum mobile. Jeśli tak to przepraszam.

    Dalej z broszury:

    "ciesz się dłuższą żywotnością silnika w Twoim aucie, szczególnie tłoków, zaworów i łożysk"

    Nie wiem na jakiej podstawie autor twierdzi, że przedłuża żywotność w/w elementów. Jakie testy i badania przeprowadził, ile setek tysięcy kilometrów zrobił silnikami benzynowymi i diesla..? Do takich stwierdzeń potrzebne są badania.
    A jeśli ich nie ma to... oprzyjmy się na wiedzy i teorii. Wynikiem spalania wodoru jest... woda (czy autor broszury o tym wie ?). Woda w cylindrach, katalizatorze i całym układzie wydechowym... Gdyby to była tylko woda... ale przecież w silniku spala się jeszcze benzyn lub ropa, czyli uzyskujemy jeszcze kwasy i wiele innych związków chemicznych... i czy to wszystko ma przedłużyć żywotność silnika ?

    Twoje urządzenie CTB-50
    Przy zasilaniu 12V i prądzie 10A ma dać 50% oszczędności... Piszesz, że może być stosowany do silników max 2500cc.
    Jako przykład weźmy silnik o mocy 66kW (90KM). Obiecujesz 50% oszczędności paliwa, czyli połowę tej mocy ma dostarczyć twoje urządzenie. Połowa to 33kW czyli 3300W. Twoje urządzenie pobiera 120W. Czyli ze 120W "robi" 3300W !!!
    I to wszystko, gdy zapomnimy o tym, że przy elektrolizie uzyskujemy tylko 50% sprawności.. Ale kto by tam zwracał uwagę na takie drobiazgi.. :D

    Przepraszam, że psuję Ci biznes ale sam do tego prowokujesz.
    Pomijam stronę moralną, tym nie będę się zajmował, bo to jest forum techniczne. Jednak nie obrażaj ludzi, którzy posiadają wiedzę teoretyczną i praktyczną w przeciwieństwie do autora tej broszury.
  • #108
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #109
    marek_Łódź
    Poziom 36  
    stefan1323 napisał:
    panowie powiecie mi jak to zrobić
    Nie powiedzą ci, bo to bajkopisarze. Gdyby faktycznie dało się wycisnąć takie parametry jak podają, to na każdym rogu ulicy mielibyśmy minielektrownię obracającą wodorem między cytowanymi urządzeniami, a ogniwem paliwowym i skończyłyby się światowe problemy energetyczne.
    Jakoś tego nie widać...
  • #110
    4dim
    Poziom 14  
    Liberty, radzisz mi:

    " parcuj, badaj, a kiedys dojdziesz do tego co ja i inni. tez bylem kiedys taki jak ty, a nawet gorszy, ale z wiekiem nabralem doswiadczenia i nauczylem sie uczyc od innych. fizyka, faraday? owszem, sa dobre, ale nie dla rzeczy zakazanych dla zwyklych zjadaczy chleba. zapomnij o tym na chwile, a bedziesz robil postepy! "

    Więc mam pytanie, czy w skutek takiej przemiany jaką przeszedłeś, Twój samochód nie rdzewieje jak go potraktujesz kwasem siarkowym... i nie musisz wlewać paliwa do baku, a wręcz przeciwnie, masz problem z jego nadmiarem ? Czy nadal Twój dom korzysta z prądu z elektrowni ? Jeśli tak to dlaczego ? Po co ? Zobacz skoro w podawanych przykładach z mocy 144W uzyskałeś 3300W to najlepiej to 3300W podłączyć do kolejnego silnika i wtedy uzyska się 75625W a to znowu do kolejnego... i będziesz miał 1731812W... i potem kolejny i kolejny... a na koniec połącz to z jakimś generatorem i zasilaj w prąd swój dom, Europę, Świat... A najlepiej pogłówkuj troszkę i zacznij ten proces od baterii do zegarka, bo przy takim przyroście energii to jak najbardziej możliwe.....


    A już poważnie. Na takie bzdury o jakich piszesz są gdzieś tematy na elektrodzie o perpetum mobile. Polecam.
  • #111
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #112
    4dim
    Poziom 14  
    Liberty.... wolna co...? Pomyliłeś tematy.

    Dodano po 15 [minuty]:

    Czytając Twoje wypowiedzi to zastanawiam się, czy w szpitalach psychiatrycznych nie dali pacjentom dostępu do internetu.... Takie brednie pisać... A i uważaj na czarnych, czerwonych, zielonych....

    Dodano po 4 [minuty]:

    ...i na pomarańczową alternatywę :D też
  • #113
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #114
    4dim
    Poziom 14  
    Ja akurat też nie mieszkam w Polsce... ale tu gdzie jestem (UK) 2+2 też równa się 4
  • #115
    marek_Łódź
    Poziom 36  
    A gdyby było pięć, to by je dopadli faceci w czerni i przerobili na trójkę.

    ps. Jeśli już mowa o wywiadach, to słyszałem z niesprawdzonego źródła, że rosyjski wywiad ma specjalną komórkę do siania dezinformacji w internecie (w tej grupie na forach technicznych) i że główna grupa rezydentów siedzi w Niemczech. Podobno podobne działania Izraela i międzynarodowej ;) finansjery dotyczą "lobbowania" paniki dwutlenkowej.

    Pozdrawiam wszystkich facetów w czerni i ich oficerów prowadzących.

    psps. że można pisać w koszu, to jeszcze rozumiem, ale żeby za pisanie w koszu dostawać punkty....
  • #116
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #117
    marek_Łódź
    Poziom 36  
    Naukowcy to tacy sami ludzie, jak inni, jedni głupsi, drudzy mądrzejsi. Masz coś osobiście do nich? Chcesz o tym porozmawiać?
  • #118
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #119
    brofran
    Poziom 38  
    Choć temat w koszu to... fajnie sie go czyta. Znalazł sie jeden fanatyk któremu cala rzesza logicznie myslących udawadnia że NIE MA PRAWA ten bilans z HHO wyjsc na + . Ale on idzie w zaparte . I jeszcze z przekonaniem twierdzi ze on uzyskuje 50 % oszczednosci . Człowieku , mozesz uzyskać i 90 % oszczednosci benzyny - ale nie energii . No niestety tego on nie jest w stanie zrozumieć :D
  • #120
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto