Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

witam szybka odpowiedz potrzebna radio president johny

23 Kwi 2006 20:29 1517 15
  • Poziom 9  
    czy jak kupie go z zagranicy bede mogl go uzywac w polsce? co sadzicie o tym radyjku? jestem kompletnie zielony w tym temacie.

z gory dzie za szyba odpowiedz
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 14  
    Czeka Cie to samo co mnie w tej chwili, musisz przerobic z piatki na zera i bedzie spoko. Radyjko jest wystarczajace dla niezbyt wymagajacych ale tez nie jest to amatorka. W polsce bedziesz mogl uzywac bez problemu po przerobce.
  • Poziom 9  
    moglbys dokladnie co musialbym przerobic? bo ja nie mam o tym pojecia i ile to kosztuje?
  • Poziom 14  
    Sam szukam dokladnych namiarow na elce teraz co i jak. Po 1 musialbys miec miernik czestotliwosci zeby dokladnie zertroic a pozniej znalezc kwarc w CB i kolo niego bedzie trymer. Jak nim nie da sie ustawic to trzeba na kwarc rownolegle lub szeregowo <sam dokladnie nie wiem> dolutowac kondensator i znow trymerem. Jezeli nie czujesz sie na silacz oddaj do serwisu, za 20zl powinni zrobic.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Ale czy przypadkiem nie jest to johnny II bo wtedy przestrajanie mamy z głowy.
  • Poziom 14  
    podejrzewam ze gdyby to byl II to by nie bylo tej dyskusji ;) Ale nie wiadomo. Wiec II czy I ??
  • Poziom 9  
    jedynka na 100%.

a powiedzcie mi teraz ogolnie, mam radio od naszych zachodnich sasiadów(niemcy). co musze miec zeby je legalnie w polsce uzywac? w jakich radiach bede cos musial przerabiac, a w jakich nie?
  • Moderator
    Cześć .

twigel napisał:
    ... co musze miec zeby je legalnie w polsce uzywac?