Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Brava 1,4 12V z gazem gasnie na benzynie

24 Kwi 2006 21:15 2363 4
  • Poziom 10  
    Witam mam problem z moim Fiatem. otóż gdy silnik sie nagrzeje (podczas np dluzszej jazdy) nie chce mi zapalić na beznynie odpala tylko na gazie, jak odpale go na gazie i przelącze go na bezyne momentalnie traci obroty i gasnie.
    Jeśli mial ktos taki problem lub wie co moze byc przyczyna to prosze o pomoc. Z gory dzieki
    Pozdro Boncz@r
    Moj nr gg to 5250366 czesto jestem niewidoczny.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 15  
    przyczyn moze byc wiele sprawdz cisnienie paliwa oraz silnik krokowy
  • Poziom 25  
    Witam.Nie napisales jaki to Fiat.Jezeli na wtrysku,to czy zapala ci sie kontrolka silnika?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sorki,chyba jeszcze spie.Zapala ci sie kontrolka silnika?Jezeli tak to jaki blad ci wyskakuje?
  • Poziom 12  
    czy jest to jednopunktowy wtrysk boscha ?
  • Poziom 15  
    Brava 1,4 12v wychodziła tylko z Boschem 1 p.Z tego co napisałeś ktoś
    emulację zrobił ci falę prostokątną,a powinna być masa.Sprawdż czy po resecie komputera benzynowego będzie dobrze.