Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Texa PolandTexa Poland
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

cc 1.1 wysoka temperatura

01 May 2006 16:11 2539 10
  • Level 11  
    witam pisalem juz ten post ale goprzypomne! kesli moge prosic o rade to bede wdzieczny.

    mam problem poniewaz strasznie mi sie grzeje sinlnik! wymienilem termostat wymienilem nawet chlodnice i nic (uklad odpowietrzony poprawnie)(czujnik temperatury nowy)!! po ok 15-20 minutach pracy na "luzie" temperatura strasznie rosnie powyzej 110-120 stopni!
    wszystkie przewody sa cieple gorace rowniez od nagrzewnicy takze obieg jest
    nie mam juz pomyslow!!! Oczywiscie jest to uciazliwe bo tylko zatrzymam sie gdzies na swiatlach i zaraz chodzi mi wentylator ktory i tak nie zbije temperatury! ktora bardzo szybko rosnie !!!!!!!

    i wg rad wymienilem pompe wodna ale jest to samo :(
  • Texa PolandTexa Poland
  • Moderator of Cars
    To, co piszesz, jest dziwne. Nie ma cudów. Jeżeli układ jest poprawnie odpowietrzony, jest poziom płynu, ciśnienie oleju w normie, chłodnica drożna, pompa nowa, to na prawdę jest dziwne. Jesteś pewny, że ten wskaźnik temperatury nie zwariował?
    Pozdr.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Level 20  
    morze zmieniłeś nie ten czujnik
  • Level 14  
    A skad wiesz jaką masz temperaturę? U mnie w seicento 1.1 nie ma wskaznika temperatury jest tylko kontrolka. Wydaje mi się że w CC jest tak samo. Dla porównania napiszę, że jak jade to wszystko jest OK a jak stoję na swiatłach to wentylator co chwile się włącza pochodzi trochę i się wyłacza i tak nawet na jednym cyklu sygnalizacji swietlnej potrafi nawet trzy razy się włączyć.
  • Level 14  
    wymień uszczelke pod głowica napewno pomoze
  • Level 17  
    W tym stanie rzeczy jedynie co może być ,to też jestem zdania że uszkodzona uszczelka pod głowicą.
  • Level 14  
    Koledzy maja racje moze byc uszczelka pod glowica.Jezeli masz tester diagnostyczny to zobacz kiedy uchyla sie termostat i kiedy wlancza sie dokladnie wentylator.Mozliwe ze nastepuje zaszybko zawysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia spowodowane przedmuchem z pod glowicy.Ale tak mozna gdybac niewidzac auta,ani usterki.
  • Level 11  
    sprawdzalem temperature termometrem i wskaznik temperatury pokazuje poprawna temperature! napewno jest dobrze odpowietrzony poniewaz robil mi to juz mechanik ! jednak cos nowego zauwazylem ze jesli mam wlaczone ogrzewanie wewnatrz samochodu to temperatura nie rosnie tak gwaltownie i jest bardziej ustabilizowana. juz nie mam pomyslow! jutro znow mi zajrzy tam mechanik moze on cos podpowie!
  • Level 11  
    Witam !
    Podobną sytuację miałem w Fiacie Tipo 1,4ie po wymianie cieknącej pompy.Temperatura szybko rosła do końca skali a jednocześnie tak jakby nie docierała do chłodnicy -bynajmniej nie na tyle żeby(podczas jazdy)włączył się wentylator chłodnicy.Wymontowałem termostat -nie pomogło.
    Zacząłem podejrzewać uszczelkę pod głowicą ale to też zostało wykluczone.Skończyło się na dobrym odpowietrzeniu i problem ustąpił.
    Może u Ciebie układ chłodzenia łapie "fałszywe "pwietrze.
    Pozdrawiam
  • Level 11  
    tematr zamkniety dziekuje