Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polonez Atu+ po rozgrzaniu niechce odpalić

look100 03 May 2006 13:38 1992 12
Bosch
  • #1
    look100
    Level 12  
    Witam czy ktos wie czemu po przejechaniu kilkunastu kilometrów polonez niechce odpalic rozrusznik kreci dobrze ale tak jakby niemiał paliwa lub iskry
    jest z 1998 roku na gaz
  • Bosch
  • #2
    Albercik 321
    Level 25  
    Witam.A czy komputer pokazuje jakis blad?Czy zapala ci tylko na zimnym lub chlodnym silniku,a nie zapala jak sie rozgrzeje?Moze to byc wina silniczka krokowego.Zapala ci na ssaniu,a jak sie silnik rozgrzeje i ssanie jest calkowicie wylaczone to nie zapali.w celu wykluczenia pompki paliwa,w czasie jak ci nie chce odpalic,wyjmij przewod paliwowy z urzadzenia wtryskowego,wloz go do jakiejs butelki i przekrec stacyjke(nie zapoalajac silnika).Paliwo z baku powinno przez 2,3 sekundy leciec pod pewnym cisnieniem(na oko tego nie stwierdzisz jakie to jest cisnienie,ale nie powinno ono leciec jak przyslowiowa krew z nosa).Zeby sprawdzic czy jest iskra jest ci juz potzrebny specjalny przyrzad.Nie napisales czy autko jest zagazowane.Przyczyna moze tez byc gaz.Napisz tez,czy jak sie autko nagrzeje to jedzie normalnie,do czasu jek zgasisz silnik,czy jak sie silnik nagrzeje to sam gasnie?
  • Bosch
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    Nowotczyński
    Level 15  
    Można przypuszczać że bosch 1p.Czy po odpaleniu na benzynie i jeżdzie tylko na benzynie też są tego typu problemy?
  • #5
    opermon
    Level 11  
    Ja u siebie w corsie b miałem ostatnio podobny problem. Jak silnik był ciepły to nie chciał palić, nie świeciła się kontrolka silnika, nie dało się jechać, a byłem w trasie. Po podłączeniu auta pod komputer wyszło, że walnięty był czujnik położenia wału korbowego.
  • #6
    look100
    Level 12  
    Albert po około 20 Km jak zgasze to już bardzo cężko odpaslić. zaczeło się od niedawna tak psuć do kompótera nie był podłanczany.
    Na zimnym odpala bez problemu
  • #7
    opermon
    Level 11  
    W moim przypadku było identycznie na zimnym palił bez problemów, a jak się zagrzał to nie chciał, dopiero jak trochę ostygł to zapalał.
  • #8
    Slawek J
    Level 30  
    Nowotczyński wrote:
    Można przypuszczać że bosch 1p.Czy po odpaleniu na benzynie i jeżdzie tylko na benzynie też są tego typu problemy?


    W tym roczniku byly jednopunktowe i wieopunktowe zasilania silnikow poloneza. Czytajac niektore posty mozna dojsc do wniosku ze niektorzy mysla ze na tym forum to wrozki i czarodzieje dzialaja.
    Proponuje zamknac temat chyba ze autor napisze co to za silnik.
  • #9
    xawier
    Level 29  
    Dla niektórych Polonez - to wszystko jedno. :D
  • #10
    Albercik 321
    Level 25  
    Witam ponownie.Nie napisales jaki to jest wtrysk(jednopunktowy boscha czy abimex czy wielopunktowy)?Nie napisales tez czy zaswieca ci sie kontrolka silnika?No i czy masz w nim gaz?Bez tych informacji moge ci tylko poradzic sprawdzenie silniczka krokowego(czy sie wysowa i czy nie jest zabrudzony) i jezeli masz wtrysk jednopunktowy to dla pewnosci mozesz zdemontowac cale urzadzenie wtryskowe,co nie jest zbyt skomplikowane,zdemontowac wtryskiwacz i wyczyscic go,przeczyscic wlot powietrza w miejscu silniczka krokowego i posprawdzac czy nie jest gdzies to uszkodzone.Przy zakladaniu oczywiscie nalezy wymienic wszystkie uszczelki(sa one dostepne w komplecie do danego urzadzenia wtreyskowego).Jak masz gaz to odlacz gaz i sprawdz czy na benzynie sie tak dzieje czy na gazie.Wiecej bez twoich informacji ci pomoc za bardzo nie mozemy.
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    Albercik 321
    Level 25  
    Witaj.W przypadku Boscha,moze nie,ale moze miec Abimexa.Tego nie wiemy,bo nie podal nic danych.Staram sie pomoc w kazdym przypadku tej bryki.A o silniczku myslalem,ze moze jak jest autko zimne,to idzie przeciez na ssaniu,a jak sie ssanie wylaczy,silniczek krokowy moze sie zawieszac w pewnej pozycji i w mieszance jest zbyt malo powietrza i paliwo go poprostu zalewa.Gosc nawet nie podal jakie to sa objawy,czy wogule nie da sie go zapalic,czy lapie ale nie moze.Narazie bez konkretnych danych,sa to tylko sugestie.Co myslisz o tym silniczku?Moze facetowi jakos pomozemy.Pozdrowka.
  • #13
    User removed account
    User removed account