Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra 2,0 DTL Ciężko pali rano i kopci na biało

04 Maj 2006 07:30 25901 20
  • Poziom 11  
    Witam! Mam opla vectre 2,0 DTL przebieg 163 tyś KM. Otóż mam problem z zapalaniem rano. Zanim zapali trzeba 2-3 obrócić rozrusznikiem. A jak już złapie to zakopci na biało. A później jest ok, nawet jak sie nie zagrzeje to i tak dobrze pali. Przez kilka godzin pali za 1 razem.
  • Poziom 17  
    Masz nieszczelny uklad paliwowy i cofa ci sie paliwo,sprawdz przewody przy filtrze!
    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Witam,
    Swiece zarowe masz w dobrym stanie? Rozumiem ze tylko przy zimnym silniku pali kiepsko...

    Pozdrawiam,
    Artek www.forumsamochodowe.pl
  • Poziom 11  
    Tak tylko przy zimnym. Ale swiece wogóle nie grzeja bo podobno w tym modelu maja sie zalanczac jak jest ponizej 0 stpni. I sie nie wlanczaja teraz bo sprawdzalem.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Przewody są dobre bo sprawdzalem.
  • Poziom 15  
    Witam .Na 99% nieszczelne przewody paliwa.
    Przy filtrze są uszczelnienia,które czasem "puszczają"
    Dodatkowo można wstawić zaworek zwrotny na przewodzie nadmiarowym paliwa,czasem pomaga.
  • Poziom 11  
    Nie bardzo rozumiem dlaczego na nadmiarowym ? Mi sie wydaje ze chyba na zasilajacym nie tak ?

    Dodano po 4 [minuty]:

    Acha jeszcze jedno, dzisiaj zrobilem taki trik. Podpielismy siwece zarowe na ostro do akumulatora i od razu lepiej zapalil, nawet dyma nie poscil. Bo w tym modelu swiece sie zalanczaja jak jest ponizej 3 stpni. Ale mi sie wydaje ze nawet bez swiec nie powinien puszczac dyma przy zapalaniu, skoro tak producent przewidzial, ze dopiero ponizej 3 stopni. dobrze mowie ?

    Dodano po 1 [minuty]:

    to normalne ?

    Dodano po 57 [sekundy]:

    obawiam sie czy to nie pompa wtryskowa :/ prawdopodobnie pompy opla sa nienajlepsze
  • Poziom 19  
    sprobuj tak ustawic auto by przod byl nizej niz tyl na jakims spadku jak zapali po postoju to uszczelki pod wtryskami do wymiany
  • Poziom 11  
    Jezeli podgrzeje mu swiece zarowe na ostro to pali i nie puszcza dymu wogole prawie, no moze minimalnie.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Mnie nie chodzi juz o palenie nawet bo to to jeszcze ale glownie o to dymienie na siwo. Mozliwe ze to wina pompy ?
  • Poziom 11  
    Okazało sie ze to wyciek z pompy na kryzie do przewodow wysokiego cisnienia. Kryza jest przykrecona do obudowy pompy.. dalej nie wiem... czy juest tam jakis oring czy cos w tym stylu.. i CZY DA SIE TO WYMONTOWAC NIE DEMONTUJAC POMPY ?? Prosze o szybka odpowiedz
    z gory dzieki.

    Dodano po 7 [minuty]:

    przepraszam nie kryza tylko glowiczka... chyba bardziej pasuje to okreslenie...
  • Poziom 1  
    Moja wiki znów nie pali rano jak stoi na prosto albo przodem do góry,jak postawie ja tyłem do góry albo jedną stroną na chodniku pali normalnie.Gdzie mam szukac przyczyny???
  • Poziom 42  
    Cofające się paliwo to jedno... Natomiast to że producent tak a nie inaczej nastawił próg załączenia świec w połączeniu z jakością polskiego paliwa daje efekt: zanim zapali to nładuje tego paliwa w wydech, później je dopala niszcząc katalizator i kopcąc na biało. Można oszukać komputer auta wpinając w szereg z czujnikiem rezystor - tak by komputer i obsługiwany przez niego sterownik świec myślały że na dworze jest -5 st.
    Świeczki zagrzeja i zapali. Tylko rezystor dopinamy wyłącznie na moment rozruchu, póżniej trzeba go odłączyć by komputer otrzymał prawidłową informację. Ja podłączałem przekaźnik pod kontrolkę oleju - gasła to zwierał ten szeregowy rezystor.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    a może sterownik pompy pada podłącz najpierw pod techa i zobacz co pokaże
  • Poziom 12  
    panowie pompa nie szczelna i dlatego tył samochodu podniesiony wyżej to pali trzeba zdemontować pompe i oddać do serwisu bosha w celu uszczelnienia ja naprzykład sam to robie kpl.uszczelek są dostępne tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić

    Dodano po 3 [minuty]:

    do demontażu pompy tzeba mieć specjalne 4 bolce bo dolny rozrząd zostaje uniruchomiony po wyjęciu pompy dlamnie usunąć tą usterke to pikuś dzień roboty
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich:D Mam podobny problem wszystko się zgadza tylko że mi się zaświeca kontrolka od komputera jak dłużej kręce jak dam trochę gazu to gaśnie jak już trochę pochodzi to wporządku.:?:

  • Poziom 27  
    Witam,winę za te wszystkie przypadłości opla jesli układ zasilania jest szczelny,ponosi pompa wtryskowa VP44
    Regeneruję te pompy mechanicznie,i elektronicznie z roczną gwarancją jak co proszę o kontakt *********
    Pozdrawiam
    Moderowany przez Michu10:


    Kolega się reklamuje na forum , to nie miejsce na takie rzeczy. Będzie ostrzeżenie

  • Poziom 10  
    Napewno pompa czy może coś z układem paliwowym:?: Ja mam 123500 km przebiegu 98r słyszałem że pompy siadają ok 180-200tyś km.Poczytałem forum ale nikomu się niezaświeca kontrolka od komputera.:!: Taka żółta kontrolka nazywana żółtą kontrolką z silnikiem.

  • Poziom 27  
    Witam podepnij auto pod komputer i zczytaj błędy to się wyjaśni
  • Poziom 10  
    Pod komputer był podłączany bo przepływomierz mi siadł wymieniłem przepływomierz i na komputerze pokazało że wszystko wporządku mi się wydaje że by trzeba podłączyc przed odpaleniem jak się oświeci to wtedy coś wykaże ale jak zajadę do mechanika to już kontrolka się nie zaświeci tylko rano.
  • Poziom 9  
    Do pawellubicz1. Miałem podobnie przy odpalaniu,check mi się zapalał przy odpalaniu samochodu rano i palił się jeszcze przez chwile po odpaleniu. Okazało się że jedna ze świec żarowych była spalona,wymieniłem i problem z głowy.
  • Poziom 9  
    u mnie jest taki problem ze ciezko pali tylko przy temp ponizej 0 jak jest 0 lub wyzej pali na dotyk natomiast jak zalaczaja sie swiece i jest mroz to ciezko mu zalapac, swiece akumulator wymieniony...