Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Exus V10 & Audi B4. Centralny zamek pneumatyczny - jak go podłączyć?

04 Maj 2006 21:55 3731 3
  • Poziom 11  
    Witam Wszystkich.
    Mam pytanie a zarazem prośbę do Was forumowicze gdyż zdecydowałem się sam zamontować alarm w swoim samochodzie.
    Sprawa wygląda następująco: mam w swoim aucie central zamek pneumatyczny - jak go odpowiednio podłączyć? Wiem że musi być wydłużony czas impulsu do 3 sekund ale tam jest jakieś naprzemienne sterowanie - WIĘC JAK TO ZROBIĆ aby poprawnie funkcjonowało? co i jak połączyć? Kolejna sprawa to dwa czujniki krańcowe, pod maskę silnika i klapę bagażnika bo jest to Avant - jak to podłączyć. Następnie gdzie umiejscowić czujnik wstrząsowy aby jak najlepiej spełniał swoje zadanie? Jak podłączyć odcięcie zapłonu z alarmu i gdzie schować ten przekaźnik?

    Napiszcie mi gdzie mogę znaleźć wszelkie potrzebne przewody w aucie, gdzie najlepiej schować centralkę i syrenę?
    Interesuje mnie wszystko co może mi się przydać gdyż będę to robił poraz pierwszy - uważam że najlepiej się uczyć na swoim. Jak coś zrobię nie tak to będę miał pretensje do siebie, a wiadomo-chciałbym to zrobić jak najlepiej:)

    Proszę o informacje, za każdą odpowiedź z góry dzięki.
    Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Witam forumowiczów.
    Pytanie być może rutynowe ale wolę się upewnić jak coś niepotrzebnie spalić.
    Przeglądając schemat montażu tego alarmu nasunęło mi się takie pytanie? W jednej wiązce tej zaznaczonej na zdjęciu są dwa kable tj. niebieski/biały (drzwi +) oraz niebieski (drzwi -), Nie mam pojęcia do czego one są? Czy to są przewody do krańcówek drzwi?-w zależności od rodzaju auta +lub-??? Czy może mają one inne zastosowanie ??? do krańcówek maski i bagażnika jak widać jest osobny przewód masowy.
    Proszę o rady oraz może macie jakieś inne wskazówki które przydadzą mi się w momencie montażu ???
    a jeszcze jedno pytanie apropo centralnego zamka pneumatycznego?
    który z tych czterech schematów interfejsu centralnego zamka jest najbardziej adekwatny do Audi B4 i gdzie najlepiej wpiąć się w central ???

    czy ktoś może mi w tej sprawie pomóc ???