Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford probe2,5 24vkolejnosc zaplonu

feniks13 07 Maj 2006 13:38 2297 14
  • #1 07 Maj 2006 13:38
    feniks13
    Poziom 12  

    Witam.
    Mam problem ze światłami, po wyłączeniuświateł reflektory pozostają otwarte-nie chowają się,co może być przyczyną takiego stanu żeczy
    Za pomoc dziękuję i pozdrawiam.

    0 14
  • #2 07 Maj 2006 13:52
    kangurek123
    Poziom 18  

    sprawdź czy jest zasilanie na silniczkach klapek ,czy bezpiecznik nie jest spalony itp.
    Przecież to podstawy

    0
  • #3 07 Maj 2006 14:10
    igorrr
    Poziom 15  

    Podaj rok produkcji
    to jest stary model czy nowy?

    0
  • #4 08 Maj 2006 08:00
    feniks13
    Poziom 12  

    samochód ma 10lat,gdy podaje obce zasilanie siłowniki działają.

    0
  • #5 08 Maj 2006 08:37
    Sławek62
    Poziom 17  

    No to teraz sprawdzaj dlaczego brak zasilania.Pierwsze to bezp. a jak nie to brak połączenia.

    0
  • #6 08 Maj 2006 10:34
    Slawek J
    Poziom 30  

    O ile dobrze pamietam bo mialem taki wynalazek tylko w starszej budzie to pod maska jest bezpiecznik do tych reflektorow a dokladnie do opuszczania i podnoszenia ich. Jeszcze dochodzi sprawnosc przelacznika.
    Pozdrawiam.

    0
  • #7 08 Maj 2006 11:03
    Sławek62
    Poziom 17  

    Dodałbym jeszcze sprawdzenie przekaźnika.

    0
  • #8 08 Maj 2006 15:58
    igorrr
    Poziom 15  

    Sprawdzałeś na www.fordprobe.pl czy ktoś niema tam podobnego problemu?

    Masz schemat ? jak nie to tam powinien być.
    Ja mam schematy ale do probe 1.

    0
  • #9 08 Maj 2006 23:53
    feniks13
    Poziom 12  

    nie mam schematu,wykluczam bezpieczniki, przekażnik,podejrzewam zwarcie w instalacji-jest w opłakanym stanie- ale nie wiem gdzie szukać
    pozdrawiam

    0
  • #10 09 Maj 2006 00:12
    Martinoxxl
    Poziom 11  

    Mam dla ciebie jedną radę.
    Podjedź do elektryka i zajmie mu to niedużo czasu.
    Jak piszesz ze podejrzewasz zwarcie a bezpieczniki są całe to wybacz ale o czym my tu rozmawiamy.
    Widzę po twoich wypowiedziach ze nie masz zbytnio pojęcia o elektryce (bez urazy), sam możesz tylko bigosu narobić.
    To tak samo jakby murarz chciał remontować silnik a mechanik budować dom. Lepiej zająć sie tym o czym ma sie pojęcie.

    0
  • #11 09 Maj 2006 10:27
    feniks13
    Poziom 12  

    Martinoxxl-dzięki za złote rady ,elektryką zajmuje się zawodowo od ponad 20 lat,co prawda nie samochodową ,ale bardziej złożoną.
    nie sztuka szukać przyczyny idąc po kablu i rozrywając wiązki składające się z kilkudziesięciu przewodów często tego samego koloru.
    jak wyglądają naprawy" fachowców"-nie wszystkich-
    nie chcę nikogo urazić- to mamnajleprzy przykład przy tym samochodzie:masa dodatkowych przewodów idących niewiadomo z kąd i dokąd, dodatkowe przekażniki, porozrywane wiązki itp.
    zadając pytanie na forum oczekiwałem pomocy typu:najczęstrze niedomagania podzespołów-bezpieczniki,przekażniki,przełączniki,ich lokalizacja,i obiawy uszkodzeń , a największą pomocą byłby kawałek schematu. ostatecznie poto jest forum ,aby dzielić się swoimi spostrzeżeniami
    wszystkim za pomoc dziękuje-w szczegulności"igorrr-owi",dobra stronka-pozdrawiam
    /gdy naprawię podziele się spostrzeżeniami

    0
  • #14 16 Lip 2007 00:17
    kbys
    Poziom 14  

    feniks13 napisał:
    dzięki igorrr
    podaje stronki jakie sam znalazłem:
    http://www.ford-probe.net/index.php?option=com_content&task=view&id=117&Itemid=27
    http://www.ford-probe.net/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=42
    mam jednak pytanie ,wjakim programie przeglądać schematy/akrobat...itp/
    gdy chcę wydrukować schemat,drukuje się albo jego część,albo w małych rozmiarach
    pozdrawiam

    witam mam pytanie zamierzam zakupic forda probe wersja usa i mam pytanie czy przekaźniki od otwierania swiatel sa w mechanizmie silnika wymienne czy czeba zmienic caly silnik

    0
  • #15 17 Lip 2007 17:09
    antenek
    Poziom 19  

    zależy od rocznika . ja rozbierałem podnośniki z mniej wiecej 95 roku . i jest tam tarcza jak w silnikach wycieraczek (miedziana) i z tad wiedzą gdzie sie zatrzymać . sam przekaźnik jest w silniku o ile dobrze pamiętam . Ale w skrzynce z bezpiecznikami jest złącze do uruchamiania lamp z ominięciem komputera . do siłowników ida 3 przewody plus minus i sterujący. jest napiecie zamyka sie przekaźnik i przesuwa sie silnik w pozycję otwarte , gnie impuls przekaźnik sie puszcza i silnik sie zamyka . tak pamiętam mniej wiecej że było ale robiłem to prawie rok temu .

    0