Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III, silnik nie chce odpalić, mruga kontrolka oleju

08 Maj 2006 21:38 18083 11
  • Poziom 11  
    Golf III GTI 2.0 '92 silnik 2E
    Rano przyjechałem normalnie do pracy, po już nie opalił.
    Zaobserwowałem nowość, w momencie kręcenia silnika zaczyna mrugać kontrolka ciśnienia oleju.
    Czy w tym samochodzie brak ciśnienia oleju powoduje odcięcie zapłonu?
    Jeśli tak, czy po usunięciu usterek trzeba usuwać błędy w komputerze aby można było odpalić silnik?
    [/code]
  • Poziom 20  
    Myślę że sprawdzałeś stan oleju. Miałem Golfa z zatkanym przewodem odpowietrzającym skrzynie korbową, lampka migała i palił. Nie pamiętam typu silnika.
  • Poziom 11  
    Olej jest, zastanawia mnie to mruganie kontrolki, wcześniej to nie występowało. Dlatego podejrzewam jakiś związek tego zaniemożenia silnika z ciśnieniem oleju.
    Można sprawdzić czujniki oleju omomierzem, jeśli tak to jak się mają zachowywać każdy z nich?
  • Poziom 20  
    Masz racje wydaje mi sie że komputer nie pozwala zapalić ze względu na uszkodzenie obwodu smarowania .Spróbuj odłączyć klemy na 20 min może błąd zostanie skasowany sprawdz czujniki ciśnienia oleju .Na jakim oleju jeżdzisz ,kiedy wymieniałes ostatnio olej ?
  • Poziom 11  
    Jak sprawdzić czujniki domowymi sposobami (mam omomierz)?
    Olej shell helix 15W40 wymieniany 1500 km temu.
  • Spec od samochodów
    zraff napisał:
    Golf III GTI 2.0 '92 silnik 2E
    Rano przyjechałem normalnie do pracy, po już nie opalił.
    Zaobserwowałem nowość, w momencie kręcenia silnika zaczyna mrugać kontrolka ciśnienia oleju.
    Czy w tym samochodzie brak ciśnienia oleju powoduje odcięcie zapłonu?
    Jeśli tak, czy po usunięciu usterek trzeba usuwać błędy w komputerze aby można było odpalić silnik?
    [/code]

    To nie jest przyczyna, że silnik nie chce zapalić - lampka mruga bo nie zapalił silnik. Szukaj wady gdzie indziej.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 28  
    przeme napisał:
    Masz racje wydaje mi sie że komputer nie pozwala zapalić ze względu na uszkodzenie obwodu smarowania .Spróbuj odłączyć klemy na 20 min może błąd zostanie skasowany sprawdz czujniki ciśnienia oleju .Na jakim oleju jeżdzisz ,kiedy wymieniałes ostatnio olej ?

    co ty chłopie za bzdury wypisujesz!!!!
    nie masz pojęcia to nie pisz!!!
  • Poziom 11  
    Wykręciłem świece, mokre, śmierdzące benzyną, za to nie ma iskry...
  • Poziom 28  
    prawdopodobnie padła cewka zapłonowa
  • Poziom 11  
    grzestv napisał:
    prawdopodobnie padła cewka zapłonowa


    Tak właśnie się stało.
    Beru - 180PLN.
    A już myślałem, że mam taki mądry samochód... hehe
    Dzięki wszystkim za pomoc
    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    witam mam nastepujacy problem wlasnie wlozylem silniczek 1.8ABS do mojego golfika (za diesla) i jak silnik chodzi to mruga kontrolka oleju;/ czy moze to byc przez to ze mam zegary od diesla?z autem nic sie nie dzieje normalnie jezdzi
  • Poziom 14  
    miganie to jedna rzecz palenie to druga sprawdz czy masz iskrę i czy idzie pompa paliwa