Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1.6 nie byle jaki problem.

andrend 09 Maj 2006 19:44 2406 7
  • #1 09 Maj 2006 19:44
    andrend
    Poziom 25  

    Opel jest na wtrysku jednopunktowym Multec silnik 1.6 rok 1992. jest zainstalowany gaz. Silnik przy kręceniu rozrusznikiem nie chce zapalić, w chwili kręcenia wtryskiwacz nie podaje paliwa, pompa jest sprawna, napięcie na wtrysku wynosi 12v, na gazie też nie odpali,gdy go się pociągnie to odpali na gazie lecz świeci się EPC i nie chodzi obrotościomierz. Jednak gdy pracującym silniku wyjmie się wtyczkę od silnika krokowego za jakiś czas gaśnie kontrolka EPC po włożenie wtyczki do silnika krokowego wszystko wraca do normy tz. można odpalić na benzynie wtryskiwacz działa, po podłaczeniu testera brak błędów. Co to może być instalacja sprawdzona , przewody przedzwonione, sterowniki w pożądku. Proszę o rady.

  • #2 09 Maj 2006 20:06
    rkris
    Poziom 17  

    Przed zgaszeniem samochodu przeloncz go na benzyne i problem bedziesz mial rozwiazany,rozjezdza ci sie mapa w sterowniku.Rownie dobrze moze zawieszac ci sie wtryskiwacz!
    Pozdrawiam

  • #3 09 Maj 2006 20:50
    andrend
    Poziom 25  

    Chciałbym jednak zauważyć że problemy zaczynają się równierz przy jęździe.A odnośnie mapy to czy tylko przełączanie na benzynę da jakiś skutek, czy może jest jeszcze inny sposób. Czy mapę można jakoś ustawić?

  • #4 11 Maj 2006 21:55
    .:KoSik:.
    Poziom 18  

    Spróbowałbym podstawić komputer.

  • #5 11 Maj 2006 23:13
    marrrk
    Poziom 14  

    sprawdz czy w chwili rozruchu masz wszystkie impulsy do sterownika oraz na wyjsciu ze sterownika

  • #6 11 Maj 2006 23:23
    krzysiek40
    Poziom 22  

    Moze poprostu stacyjka ci siada, zdarza sie.

  • #8 29 Maj 2006 21:11
    JohnnyBravo
    Poziom 11  

    Ostatnio taki problem miałem z fiat cinquecento z silnikiem 900 i to już nie raz sie zdarzało,przyczyną takiego zachowania był uszkodzony czujnik na kole fonicznym wału korbowego(dlatego tez mógł ci nie działać obrotomierz).We fiacie objawiało się to tak że silnik gdy się dobrze zagrzał zaczynał szarpać,przerywać jakby nie palił na jeden gar,lub chodził dobrze ale po zgaszeniu wogóle nie chciał zapalić,wtyrkiwacz raz po raz podawał paliwo lub nie iskra też była,chwile ostygł i palił na "dotyk".
    Po wymianie tegoż czujnika wszystko wróciło do normy.
    Aha bym zapomniał w centralce wtryskowej albo nie było żadnego błędu albo związany z wtryskiwaczem(wtryskiwacz był na bank dobry)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME