Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

R 510 TARABAN 3 Jak przestroic głowicę UKF?

Diazd 10 May 2006 00:19 14717 8
    Diazd
    Level 15  
    Jestem początkującym w tej dziedzinie więc proszę o wyrozumiałośc.

Wiedzę teoretyczną jak to zrobic znalazłem już w jednym artykule, ale interesuje mnie jak to zrobic praktycznie. Chodzi mi głównie o strojenie trymerów(i wogóle co to jest?) i cewek - jak to wykonac bez użycia wobuloskopu i generatora częstotliwości. Jeszcze gdyby ktoś mi powiedział co to jest heterodyna? byłbym bardzo wdzięczny.

pytanie numer 2: do czego służy pętla ARC?

pytanie numer 3: Radio bardzo buczy, nie ważne czy ma sygnał czy nie, czy można na to jakoś zaradzic(wymienic kondensatory czy coś)?

pytanie numer 4: Jak zrobic sobie dobrą antenę/y do tego radia??

Z góry dziękuje
    kriss51
    VIP Meritorious for electroda.pl