Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pierścienie ślizgowe do wirnika alternatora.

10 Maj 2006 11:07 17610 22
  • Poziom 11  
    Czy ktos wie czy jest mozliwosc regeneracji takich pierscieni lub wie gdzie to kupic bo w moim sprzecie sie starły do końca. A moze ma ktos patent na zrobienie takiego czegos we wlasnym zakresie.
  • Poziom 16  
    W niektórych zakładach auto-elektro mają na wymianę-ok.30 pln sama część.Można też przetoczyć(ja tak zrobiłem u siebie),ale u ciebie tylko wymiana pieścieni,albo kupić wirnik ze szrotu(może być problem-sprzedają chyba cały alt.)skalkuluj co się bardziej opłaca,powodzenia.
  • Poziom 17  
    Najlepiej dać do regeneracji wirnik i po kłopocie.
  • Poziom 11  
    1. wymontować
    2. wymienić
    3. zamontować
    narzędzia, klucz 8,10,13,17,19, ściągacz do łożysk, lutownica,
    materiały lakier nitro, cyna ,sznurek np. dratwa
    wymień a masz spokój na 200,000 km , brak problemów z pulsowaniem świateł albo kontrolki ładowania
    wiem co piszę męczę się z tym prawie na codziń
  • Poziom 12  
    Wymień wirnik. Jeżeli masz wytarte pierścienie nie ma innej możliwości. Może urzywany?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    elektrit napisał:
    Co nie ma innej możliwości?Jak nie ma?Pierścienie stosunkowo łatwo kupic,więc nie widzę problemu.

    A gdzie to mozna kupic na allegro tego chyba nikt nie ma.
  • Poziom 23  
    Kol. pawelts1 czytam te posty i różne propozycje ale ja ci zaproponuje wymiane tych pierścieni przez dorobienie ich przez wytoczenie z brązu [ jest troche kruchy ] mosiądzu - po usunięciu pozostałości starego wklej nowy , możesz POXIPOLEM . Przylutój przewód do wzbudzenia i po robocie. Pozd.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    zbigniew125 napisał:
    Kol. pawelts1 czytam te posty i różne propozycje ale ja ci zaproponuje wymiane tych pierścieni przez dorobienie ich przez wytoczenie z brązu [ jest troche kruchy ] mosiądzu - po usunięciu pozostałości starego wklej nowy , możesz POXIPOLEM . Przylutój przewód do wzbudzenia i po robocie. Pozd.

    witam
    popieram pomysł kolegi zrobiłem tak przy alternatorze do MZ bo jak poszedłem do sklepu to za pierścienie krzyknęli 50zł to mówie ja dziękuje kupiłem kawałek wałka miedzianego wytoczyłem pierścienie założyłem i działa. A za ten kawałek miedzi zapłaciłem 7 zł
  • Poziom 12  
    Ja proponuję wyważyć wirnik po takich operacjach.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    A jak myslicie czy poksipol wtrzyma bo tam pewnie jest spora temperaturka.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    nie wiem jak pokxipol ale żywica epoksydowa daje sobie radę
    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    Poxipol możesz śmiało zastosować.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    tylko starych nie radziłbym zdejmować ściągaczem, bo przy chudszych czopach jest realna możliwość spowodowania bicia, nalepszym wyjściem jest(po odlutowaniu uzwojenia wirnika) naciecie delikatne pierscienia i rozbicie przecinakiem, szybciej i bezpieczniej :)
  • Poziom 23  
    Nigdy co prawda nie kupowałem orginałów [ zawsze dorabiam ]ale po ściągnięciu ,usunięciu starych może być problem z włożeniem nowych , dlatego dorabiane są troche lużniejsze , i dlatego wklejenie na poxipol daje długotrwały dobry efekt . Natomiast orginał proponował bym abyś trochę ogrzał [ zwiększy średnice ] i nacisną na swoje miejsce [ tylko uwaga bo te pierścionki są dość delikatne ] Pozdrawiam
  • Poziom 23  
    Jak widzę są to całe komplety . Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • spec od auto-elektro
    elektrit ale po co kupić nowy za 14zł skoro można starą mętalnościa kupić wałek za 7zł wytaczać, wklejać, kombinować i stracić na to 4h
    ale zawsze masz 7 zł w kieszeni :)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jacek79 napisał:
    elektrit ale po co kupić nowy za 14zł skoro można starą mętalnościa kupić wałek za 7zł wytaczać, wklejać, kombinować i stracić na to 4h
    ale zawsze masz 7 zł w kieszeni :)

    witam.
    w pełni się z tym zgadzam jeżeli nowy kosztuje 14 zł to nie ma sensu dorabiać.
    a te 7zł to chyba nie odnosiło się do mojego postu mnie się opłaciło bo za komutator w sklepie zapłaciłbym 50zł
    Pozdrawiam