Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Partner 2002 problem z tylną wycieraczką

Darek11111 11 Maj 2006 23:59 2942 6
  • #1 11 Maj 2006 23:59
    Darek11111
    Poziom 9  

    Mam problemik z tylną wycieraczką. Wycieraczka nie kończy swojej pracy nawet po jej wyłączeniu.Pracuję różnie (czasem raz a czasem nawet kilkanaście razy za dużo) Jakby tego było mało nie zatrzymuje się na właściwej pozycji tylko gdzie popadnie , bez żadnego schematu.-- To wszystko sugerowałoby awarię wyłącznika krańcowego , ale jest jeszcze jeden numer który psuje tę teorię: otóż wycieraczka tylna samoczynnie uruchamia się podczas włączania wycieraczki przedniej (również bez jakiej kolwiek prawidłowości -- raz się włączy raz nie i zatrzyma się w nieznanym czasie ani miejscu.)
    Ciekawy problem?? Jak ktoś wie o co w tym chodzi to byłoby fajnie. Pozdrawiam

    0 6
  • #2 12 Maj 2006 08:13
    magir
    Poziom 25  

    Poszukaj na forum elektrody temat przełączników na kierownicy w Peugeotach - głowy nie dam ale były tam informacje że ten element samochodu psuje się dość często i tam należy szukać przyczyny.


    Pozdrawiam

    0
  • #3 12 Maj 2006 18:25
    Usunięty
  • #4 13 Maj 2006 00:03
    zi.ko
    Poziom 25  

    A ja myślę, że po usunięciu usterki wyłącznika krańcowego tylnej wycieraczki, wszystko wróci do normy.

    0
  • #5 26 Wrz 2006 21:13
    Darek11111
    Poziom 9  

    Awarię powodował wyłącznik krańcowy. Dla wiadomości innych " tam jest taka okrągła blaszka która strasznie zardzewiała a ponieważ stanowi ona Ścieszkę dla styków to wszystko jasne. Ale tak naprawdę problem powoduje tam płyn spryskiwacza. Jest on pompowany przez oś wycieraczki i dostaje się do wnętrz całego mechanizmu. Nie wiem na jak długo wystarczy moja naprawa. Nałożyłem na koniec osi koszulkę termokurczliwą , podgrzałem i wsunąłem w simering na siłę. Pomogło ! zobaczymy na jak długo? W serwisie chcieli mi wymieniać drogi wyłącznik przy kierownicy, bez komentarza!!
    Dzięki za wszystki rady . Pozdrawiam Darek

    0
  • #6 20 Lut 2011 23:02
    tek467
    Poziom 8  

    Tę blaszkę, która jest z żelaza i rdzewieje należy wyjąć i według niej wyciąć nową blaszkę z mosiądzu lub z miedzi. Następnym elementem, który ulega korozji to ośka silnika. Tam jest łożysko cierne (panewka) i to pod wpływem korozji siada. Należy oczyścić. Jeśli nie da się zdjąć panewki dla oczyszczenia to należy ją rozciąć i zastosować łożysko igiełkowe od elektronarzędzi. I najważniejsze! Lepiej nie puszczać płynu przez mechanizm (bo to chore) ale odpiąć wężyk i umieścić nową dyszę np. w górnej lampie stopu lub obok używając dyszy kupionej za 5 zł na złomie z jakiejś Toyoty. Ja tak zrobiłem i działa już dwa lata.

    0
  • #7 23 Gru 2014 13:26
    Darek11111
    Poziom 9  

    Moja prowizoryczna naprawa wytrzymała kilka lat, aż do sprzedania pojazdu. Temat zamknięty.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo