Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z gazem w punto I (komp: Landirenzo)- pomozcie!!

12 Maj 2006 22:44 2905 9
  • Poziom 2  
    Posiadam problem z gazem w punto I 1.1 96r. Pali mi okolo 10l/100km, na 4, 5 biegu- daje sie odczuc brak mocy (slabo ciągnie), nie wycisne z niego wiecej jak 120 km/h, do tego na wolnych obrotach przy przyspieszaniu np. z niskiej predkosci potrafi "prychnac". Wg. gaziarzy, niby z "autoryzowanego" serwisu- parametry sa ok- emisja spalin (sklad mieszanki) i ustawienia komputera!!
    Prawde mowiac mam gdzies takich fachowcow, co wciskaja mi kit, ze tak musi byc, skoro jest straszna lipa!! Poradzcie, co z tym robic, o co sie pytac i ewentualnie gdzie sie udac (w okolicach wawy)
  • Poziom 18  
    jaki masz mikser ? jeśli polską podróbę to może być chała - zmierz średnicę wewnętrzną - do tych silników jest zalecany oryginalny mikser Landi renzo z dużą średnicą wewnętrzną (praktycznie bez zwężenia ) - większość kładzie polskie bo tańsze , a i wtedy adaptację sterownika (tzn ustalenie DEF-a krokowca ) należy zrobić w trakcie jazdy , pod obciążeniem
  • Poziom 26  
    Czy przedmówca jest fachmanem gazowym? Możemy pogadać na GG?
  • Poziom 2  
    Dokladnie podaje specyfikacje mojej instalacji:
    reduktor: Lovtec
    zawor: Lovato
    wielozawor: Tomasetto
    obudowa wielozaworu: Staco
    zawor tankowania: Tomasetto
    centralka: LCS A1 V05 ER
    uklad elektroniczny: LCS A1 V05 ER
  • Poziom 17  
    Bocieksss napisał:
    Dokladnie podaje specyfikacje mojej instalacji:
    reduktor: Lovtec
    zawor: Lovato
    wielozawor: Tomasetto
    obudowa wielozaworu: Staco
    zawor tankowania: Tomasetto
    centralka: LCS A1 V05 ER
    uklad elektroniczny: LCS A1 V05 ER


    sterownik jest OK
    trzeba się do niego podłączyć i zobaczyć co się dzieje, najlepiej w trakcie jazdy
  • Poziom 2  
    wlasnie chcialem to zrobic- zdobylem soft do tego i mam uniwersalny interfejs gazowy- podlaczalem sie do kompa, niestety nie widzi centralki :-(, a jechac po raz 3 do "niby autoryzowanego serwisu" i posluchac jak stwierdzaja, ze wszystko jest ok, niezbyt mi sie usmiecha.
  • Poziom 18  
    Janusz napisał:
    Czy przedmówca jest fachmanem gazowym? Możemy pogadać na GG?


    gg 2070421 - różne rzeczy się w życiu robiło , między innymi 2 lata w największym serwisie lpg w Łodzi
  • Poziom 10  
    jeśli auto zrobiło więcej niż 20 tys na gazie to trzeba wyregulować zawory przy czym zmniejszaja sie luzy na zaworach wydechowych lepiej ustawić większy niż 0.4 niż mniejszy poniewaz zwiekszy się głosnośc głowicy ale niema znaczacego wpływu na osiągi potem skontrolować stan świec i przewodów zmienić filtr powietrza i jechać do dobrego zakładu LPG

    w instalacji lcs DEF jest wartoscią zmieną i dostosowywuje się do obciązenia silnika i ustawienie stałego niema sensu bo powoduje zły skład paliwa lpg do powietrza i przy zbyt ubogiej mieszance może spowodować wypalenie zaworów wydechowych a przy zbyt bogatej gaz leci przez wydech do atmosfery.
    NIEFORTUNNIE DOBRANO PAROWNIK KTÓRY JEST KIEPSKIEJ JAKOŚCI ZALECAM WYMIANE NA LANDI-RENZO(duży) LUB TARTARINI SĄ BARDZO PRECYZYJNE I WYMAGALĄ ZADKICH REGULACJI
    POZDRO
  • Poziom 2  
    Czyli w tego typu instalacji powinno sie regulowac podczas jazdy- dobrze rozumiem?? Jaki jest koszt parownika??