Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

New Beetle TDI - odma - diagnostyka

marek231 13 Maj 2006 21:56 2547 3
  • #1 13 Maj 2006 21:56
    marek231
    Poziom 2  

    nie mogę sobie dać rady z diagnostyką auta, koledzy pomóżcie kobicie.
    Silnik TDI ALH 90 KM, turbina z regulowaną kierownicą, cały odcinek wlotowy zabrudzony olejem, to wyszło jak pękło elastyczne kolano, zawór za tym odcinkiem, na forum wyczytałam że to GTR bardzo brudny, koledzy sprawdzili turbinę i są pewni że turbina nie pompuje oleju. Miałam troche problemów w zimie, auto wchodziło w tryb awaryjny ale po umyciu turbiny, klopoty sie skończyły. Auto ma 260 tyś km w tym czasie przepływka padła ze 3 razy, po obejrzeniu silnika znajomi amatarzy- mechanicy, stwierdzili że przy ostrej jeździe odma wrzuca olej do kolektora ssącego. Czytałam na forum, że można ją odłączyć i wydmuchiwać w atmosfere. Podobno wpływa to niewłaściwie na wskazania czujnika przepływu ? Czy znacie może sposób na zatrzymanie oleju, tak aby spływał z powrotem w pokrywe klawiatury a powietrze płynęło rurką odmy ?? Może zakłada się jakiś filtr albo siatkę w rurke odmy (jaki ?). Znajmy majster mówil mi, że uszczelniacze klawiatury niewiele pomogą. Czy na podstawie ogólnego oglądu turbiny i zdjęcia dekla od strony powietrza mechanicy mogli stwierdzić, że turbina jest ok i nie pompuje oleju ??
    Proszę o pomoc MONIKA

  • #2 13 Maj 2006 22:35
    camel09
    Poziom 19  

    trzeba zrobić diagnostykę i znalesc usterkę a nie naprawiać sitkiem albo tuningiem odmy.
    takie moje zdanie
    pozdrooo

  • #3 14 Maj 2006 07:20
    musiej
    Poziom 16  

    Witam , Kobieto nie kombinuj podjedz do normalnego mechanika , który Ci wszystko sprawdzi i będziesz wiedziała na czym stoisz a raczej czym jeżdzisz . Pozdrawiam

    Dodano po 1 [minuty]:

    Witam , Kobieto nie kombinuj podjedz do normalnego mechanika , który Ci wszystko sprawdzi i będziesz wiedziała na czym stoisz a raczej czym jeżdzisz . Pozdrawiam

  • #4 14 Maj 2006 13:21
    ADI_Si
    Poziom 18  

    wszystko zalezy ile tego oleju jest w przewodach, jesli nie jest go duzo czyli delikatny nalot wew(jak rowniez male krople na zew laczen przewodow ) to nie masz czym sie martwic, nowe diesle tak maja, a to ze kolekor ma zabrudzenia typu nagra oleisty to tez normalne w koncu te silniki maja system egr (recyrkulacji spalin )

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME