Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Multi Panel Przedni do Komputera

14 Maj 2006 17:29 8989 7
  • Poziom 10  
    Posiadam Multi panel do pc, i nie wiem jak go zamontować, jak ktoś miał z tym do czynienia proszę o rady.
    Pozdrawiam
    oto widok tegoż panela.
    Multi Panel Przedni do Komputera
    Moderowany przez TONI_2003:

:arrow: Kliknij aby powiększyć :!:
    Proszę tylko zamieszczać fotki tak jak w linku poniżej!
    Sądzę że jest to zrozumiale dla wszystkich, a przynajmniej powinno być!
    Choć jakoś nie mogę się przekonać do tego obserwując co poniektórych!
    Ogłoszenie: Wklejanie zdjęć.

• Poziom 10  
    Dokładnie chodzi mi o opis podłączenia panela do pc, jestem zielony i chciałbym "czarno na białym"a, w wskazanym poście nie ma dokładnego opisu!.Proszę o pomoc.
  • Poziom 16  
    We wskazanym poście jest jasno napisane, że panel współpracuje bezproblemowo tylko z niektórymi płytami gł. W pozostałych przypadkach trzeba kombinować samemu z podłączeniem.
    Jak można Ci pomóc kiedy nawet model swojej płyty ukrywasz w tajemnicy?
  • Poziom 10  
    Przepraszam, moja płyta to: MSI 845 PRO4(MS-6391)(5PCI,1AGP,1CNR,3DIMM,AUDIO)
  • Poziom 2  
    mam podobny panel i podłączałem go dziś w poprzednim topicu o takim panelu było duzo wyjaśnione wiec moze uda mi sie tobie pomóc
    zapewne od tego panelu odchodzą kable
    zółty - jedno gniazdo usb i "którys" czytniki kart
    biały - jedno gniazdo usb i "którys" czytniki kart
    czarny - firewire
    niebieski - audio out (mikrofon słuchawki)
    żółty (4pinowy chudy taki) - video in
    czarny (4 pinowy chudy taki) - aux in

no to tak żółty i biały (gróbe 8 pinowe ) podłaczamy pod usb na płycie zauważ ze jak patrzysz na te wtyczki to mają one 2 razy po 5 dziurek ale po jednej stronie niema 2 kabelków. i licząc od tej strony kolejne kabelki to są

uziemienie
    data + (usb+)