Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra B 98 - centralny na pilota jak zaprogramowac?

16 Maj 2006 14:32 60992 19
  • Poziom 17  
    Witam

    Jak do vectry wprogramowac pilota, bo centralny nie dziala na pilota
    a kluczykiem tak, czy zrobie to euroscanem?


    Czy jest sposob aby to zrobic bez komputerow tylko za pomoca programatora np xprog bo widze ze centralka jest na motce :)

    Chyba ze sa inne jakies czeste przyczyny niedzialania pilota, np
    jakies krancowki jesli auto nie domkniete ma dzwi.

    Prosze o rady. Pozdrawiam
  • Poziom 26  
    jeśli jest to oryginalny pilot i przestał działać to otwierasz auto zamykasz drzwi wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na zapłon i szybko wciskasz zamknij w pilocie i zamek powinien się zamknąć wtedy pilot jest wprogramowany....
  • Poziom 17  
    Sterownik jest orginalny, i nie reaguje na takie programowanie :(, podmienialem sterowniki od innej vetry i tez nie dziala zamykanie na pilota tylko przezs kluczyk, ma ktos schemat jakie powinny isc sygnaly do modulu centralnego zamka jesli wszystko jest ok.

    Pozdrawiam
  • Poziom 27  
    Drzwi kierowcy otwarte kluczyk w pozycji zapłon i wtedy wciskasz lewy przycisk na pilocie
  • Poziom 11  
    szczerze mowiac to we wszystkich vectrach i omegach programuje sie centralny tak jak kolega wyzej napisal moze ktos cos grzebal w tej centralce.
  • Poziom 26  
    a jak wciskasz pilota to dioda świeci czy nie
    bo częstą przypadłością tych pilotów jest uszkodzenie przycisków tych switchów
  • Poziom 17  
    Diody i czerwona i zielona swiec jasno wiec raczej nie switch-e
  • Poziom 26  
    to może ten malutki trymerek trzeba ruszyć bo może nie łączy lub z innych powodów zmieniła się częstotliwość nadajnika!!!! ja dopatrywałbym się raczej usterki w pilocie może upadł pożądnie????
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Wystarczy dobrze poszukać na forum a tu temat zamka w oplu za zamkiem Zacznijcie ludzie korzystać z wyszukiwarki!!
  • Poziom 1  
    Jak się nazywa to urządzenie do programowania pilota i czy w opolskim ktoś zajmuje się takimi rzeczami ??
  • Poziom 27  
    Każdy poważny sewis naprzykład opla w Opolu
  • Poziom 27  
    Czyli jeśli kupię dodatkowy pilot, to muszę go aktywować TECHem, zgadza się ?

    A jak ma się sprawa z immo ? Czy mogę wydać polecenie, które umożliwi "zeskanowanie i przyswojenie" kluczyka umieszczonego w stacyjce ?

    Do której z tych opcji będę potrzebował Car-pass ? Czy nie dysponując taką kartą mogę w jakiś sposób "zeskanować" kod kluczyka i pilota ?
  • Poziom 28  
    Jeśli nie masz carpass to idziesz z papierami auta do serwisu a oni ściągają go z centrali z niemiec. Usługa dobrze płatna.
  • Poziom 2  
    witam
    mam taki problem posiadam opla vectrę b 1,6 16v i ostatnio zauważyłem iż przewody do centralnego zamka w klapie mam przecięte. wcześniej nie miałem problemu z pilotem centralnego teraz nie mogę uruchomic centralnego zamka z pilota. próbowałem już wszystkich sposobów podanych na forum czyli włączyc zapłon i klikac w pilota to nie pomaga nic się nie odzywa. czy ktoś może mi pomóc.
  • Poziom 1  
    mam taki problem z centralnym z pilota mogę tylko otwierać a zamknąć już się nie da. programowanie już nic nie pomaga. czy ktoś ma pomysł co to może być???
  • Poziom 28  
    Przycisk w pilocie, problem z kabelkami lub słynny przełącznik w zamku. Do sprawdzenia w podanej kolejności.
  • Poziom 10  
    Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj.
    Otóż w mojej vectrze b 1,6 16v usterka pilota (?) polega na tym, że po zaprogramowaniu otwieranie centralnego dziala tylko przez kilka godzin po czym przestaje, przeważnie jak samochód stoi przez dłuższy czas. Potem znowu programuję i tak w kółko. Byłem juz u kilku mechanikow i zaden nie potrafi mi pomóc, może tutaj znajdzie sie ktoś któ juz cos takiego naprawił?!
    Z góry dziękuję za pomoc.
  • Poziom 13  
    Co prawda nie posiadam Opla, ale w Fordzie też miałem problem, że musiałem codziennie programować pilota, bo po paru godzinach gubił pilota z pamięci. Problem polegał na tym, że centralka zbierała ładunki elektrostatyczne i wystarczyło odpiąć ją na chwilę i podpiąć ponownie. Przez dotyk się ją rozładowało. Efekt był taki, że kluczyki już zostają w pamięci oraz zwiększył się znowu zasięg działania pilota.