Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

UNIMOR SIESTA 3 M449 TS trzy paski w kolorach RGB o gory

Pegelmesser 16 Maj 2006 14:37 1637 6
  • #1 16 Maj 2006 14:37
    Pegelmesser
    Poziom 23  

Witam!
    Mam w naprawie. Nie wiem co poczac bo to jakas dziwna usterka. Zalczam fotki, opis moglby byc zbyt zagmatwany. To nie jest zbieznosc! Pozdrawiami licze na jakies propozycje. Prosze tylko blagam nie piszcie o zimnych lutach, elektrolitach itp. Nie jestem laikiem i zroblemjuz duzo w tym TY i sadzilem ze to pomoze jednak nie..

0 6
  • #2 16 Maj 2006 15:38
    dybas
    Poziom 37  

Jednak krótki opis byłby wskazany. Ze zdjęcia wynika, że są to paski
    pionowe. Jeśli tak, to przyczyna może tkwić w elementach układu zdalnego sterowania (czy to SAA1293?). Proszę sprawdzić co się
    dzieje przy poruszaniu wiązką przewodów. Jeżeli zakłócenia będą się
    wtedy przemieszczać to będzie to. Dokładny opis był publikowany
    w Re ok. 12 lat temu. Mogę go znależć.

0
  • #3 16 Maj 2006 18:26
    Pegelmesser
    Poziom 23  

hmm paski sa poziome.. jak widac na fotce ktora zamiescilem. opis? nie wim co tu jeszcze opisywac, widac w miare dobzre, wystepuje to zawsze, czy na tresci obrazu (a raczej ponadnia) czy bez sygnalu takze.

0
  • #4 16 Maj 2006 19:32
    Tady1
    Poziom 25  

No tak, paski są poziome u góry. Ale z fotki również wynika, że obraz jest przesunięty w dół. Nie pokazałeś, jak masz na obrazie. Przecentruj go w górę, wyreguluj amplitudę pionu. Jeżeli nie ma zakresu regulacji, wymień 300kom, bo mógł zwiększyć rezystancję. Powodzenia! :D

0
  • #5 16 Maj 2006 20:01
    Pegelmesser
    Poziom 23  

WItam! Na obrazie wszystko OK. Tylko ponad nim te 3 paski. Sam obraz jest faktycznie zwezony w pionie jednak... poprobuje dalej i dam znac.