Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 97 zamek. Nie zawsze zamyka wszystkie pięć zamków.

26 Maj 2006 23:14 7673 8
  • Poziom 16  
    Mam problem z centralnym zamkiem. Zamek nie zawsze zamyka wszystkie 5 zamków. Od jakiegoś czasu w ogóle nie zamyka tylnej klapy. Centralny często nie zamyka lewej strony auta. Jakiś czas temu nie zamykał lewych tylnich drzwi, a teraz dodatkowo drzwi kierowcy. Zamek nie zamyka wszystkich drzwi, nawet gdy przekręca się kluczyk w zamku. W czym szukać usterki? Co sprawdzić najpierw? Po zapaleniu auta miga "service inspection"
  • Poziom 20  
    Zacznij od zczytania kodów. Sprawdź przewody gumowe możliwe ze któryś jest pęknięty. A inspekcję należy skasować jak poszukaj na forum
  • Poziom 23  
    witam napisze o swoim przypadku usterka leżała po stronie przewodów lesących w progu po stronie kierowcy jest tam rozdzielenie do wszystkich drzwi plusa prawdopodobnie kabel ( czerwony z niebieskim paskiem) i to było zkorodowane i objaw był taki sam, stawiam na to .pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Zrób to co pisze mój przedmówca i wywal całą wiązke od komfortu razem z modułem pod deskę to ci nie będzie już nic gniło. Najpierw VAG.
  • Poziom 16  
    Możesz mi napisać jak ściąga się tą osłone na progu, pod którą jest wiązka? Prosiłbym o napisanie jak zdjąć ten service, bo nie moge znaleźć, jak to się robi w tym modelu.
  • Poziom 16  
    Kasowanie inspekcji możliwe jest na dwa sposoby.Można skasować programem VAG-COM(wersja pełna)lub VW Tool.Łączysz się z licznikiem(adres 17),wchodzisz w funkcje "dopasowanie"(adres10),wpisujesz kanał 10,wartość 00015(kasowanie inspekcji olejowej),kanał 11,wartość 00030(kasowanie przeglądu OT2-30 tys.),kanał 12,wartość 37(kasowanie przeglądu rocznego).Można też skasować ręcznie bez komputera ale jest to trochę zawiłe.Ściągnięcie zacznij od odkręcenia osłony słupka"A"(dzwigienka otwierania maski silnika),a następnie podważ śrubowkrętem osłonę progu(jest mocowany na wciski metalowe)
  • Poziom 15  
    oprócz powyższych przyczyn, częstą przyczyną są również uszkadzające się zamki w drzwiach, bolączka b5. Objawy bywały czasami bardzo dziwne.
  • Poziom 12  
    Tak jak mówi przedmówca...
    widziałem kiedyś artykuł na ten temat w Auto Świecie chodziło konkretnie o ten model.
  • Poziom 16  
    Sprawdziłem kable i nie ma przy nich wilgoci. Złączka na czerwono-niebieskim kablu też wygląda dobrze, wyczyściłem ją na wszelki wypadek. Co sprawdzać dalej?

    Podsumuję jeszcze raz:

    -zamek nie działa w ogóle w tylnej klapie (zamyka i otwiera się tylko za pomocą kuczyka - tak jakby tylna klapa była w ogóle odłączona od reszty. Ostatnio zauważyłem, że nie ma też napięcia na żarówce podświelającej bagażnik
    -prawa strona jest sprawna, a lewa raz działą, raz nie. W tylnych drzwiach słychać "coś", ale zamek się nie zamyka.
    -szyb nie można zamknąć kluczykiem

    Serwis już usunąłem. Dzięki za pomoc.