Chodzi o model z 97r. silnik K7M 1.6
wskazówka prędkościomierza szaleje podczas zmiany prędkości obrotowych silnika. Nawet na postoju potrafi po przegazowaniu silnika skoczyć pod 40km/h
w czasie jazdy zachowuje sie różnie - czasem wskazuje ok czasem lata po skali jak szalona.
przeprowadziłem poniższe testy:
wymontowałem czujnik na skrzyni biegów, połączyłem go z wiertarką i podpiąłem do samochodu z powrotem :
- w aucie z włączonym zapłonem pokazuje idealnie prędkość bez oscylacji.
- Po zapaleniu silnika czujnik dalej napędzany wiertarką - szaleństwo zwłaszcza podczas dodawania gazu.
Nie mam schematu do tego auta i kompletnie nie wiem gdzie i czego szukać....
wyjąłem zegary - na złączach nie widze śladu korozji ani innych niepokojących symptomów - podejrzewam że chodzi o "coś" w komorze silnika - tylko co ??
wskazówka prędkościomierza szaleje podczas zmiany prędkości obrotowych silnika. Nawet na postoju potrafi po przegazowaniu silnika skoczyć pod 40km/h
w czasie jazdy zachowuje sie różnie - czasem wskazuje ok czasem lata po skali jak szalona.
przeprowadziłem poniższe testy:
wymontowałem czujnik na skrzyni biegów, połączyłem go z wiertarką i podpiąłem do samochodu z powrotem :
- w aucie z włączonym zapłonem pokazuje idealnie prędkość bez oscylacji.
- Po zapaleniu silnika czujnik dalej napędzany wiertarką - szaleństwo zwłaszcza podczas dodawania gazu.
Nie mam schematu do tego auta i kompletnie nie wiem gdzie i czego szukać....
wyjąłem zegary - na złączach nie widze śladu korozji ani innych niepokojących symptomów - podejrzewam że chodzi o "coś" w komorze silnika - tylko co ??