Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW passat silnik 2E Jaki parownik wybrać do instalacji gazow

02 Cze 2006 00:05 1708 4
  • Poziom 14  
    VW passat silnik 2E Jaki parownik wybrać do instalacji gazowej.
    Silnik 115 koników.
    Elektronika pełna AL 700
    Parowmik pada częsta regulacja.
  • Poziom 17  
    długowieczne i nie gasną na zakrętach reduktory BRC
  • Poziom 14  
    Myślałem o BRC ale niewiem czy TECNO może ECO jaka jest różnica miedzuy nimi ?? Dobrą cene i opis mają ZAVOLI ale niewiem czy to przypadkiem nie będzie tosamo G.... co Lovato co ma zainstalowane. zaczą świrować po około 20 000 teraz ma zrobione prawie 35 000 km .
  • Poziom 16  
    Co do BRC: seria Eco ma lepsze możłiwości regulacyjne, poza tym wytrzymuje nieporównywalnie dłużej niż Techno. Montuje instalacje gazowe przeróżnych producentów i sam do swojego samochodu wybrałbym BRC, jeśli chodzi oczywiście o II generacje, bo IV to już troszke inna bajka:D A co do Twojego silnika 2E, spalanie powinno wynosić ok.10 w mieście i 7-8 na trasie (oczywiście zależnie od stylu jazdy: może spaść albo wrosnąć).
  • Poziom 11  
    witam
    na poczatek co do "nie gasną na zakrętach reduktory BRC" jeśli reduktor jest żle zamontowany lub żle jest wyregulowany i nie chodzi o regulacje wolnych obrotów lecz o próg zadziałania membrany to bedzie kazdy gasł. ja posiadam passata 94 2litry 2e z reduktorem BRC Tecno 100kw i jestem z niego zadowolony precyzyjnie daje sie wyregulować osobiści moge ci go polecic z czystym sumieniem ja go nie wybieralem juz kupilem z samochodem palił 14 srednio lecz byl żle wyregulowany teraz max 10 instalka II gen. bingo_m z accuatorem