Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki wzmacniacz pod subwoofer? Tak zgadza się nie znam się?

03 Cze 2006 10:45 2123 16
  • Poziom 20  
    gdzie to ma chodzic dom czy samochód domyslam sie ze samochód jednakze moglbys to rozwinać np czy chcesz wzmacniacz budowac czy prosisz o polecenie jakiegos firmowego
  • Poziom 9  
    Chciałbym kupić jakiś gotowy firmowy wzmachol :D a śmigać ma w domu ....
  • Poziom 17  
    garu1987 napisał:
    Chciałbym kupić jakiś gotowy firmowy wzmacniacz :D a śmigać ma w domu ....

Nie wiem po co ci takie "cos" lepiej kup sobie 4 razy tanszego STX 300 W zbuduj kaste a siano ktore ci zostanie przeznacz na wzmachola.. wyjdzie tanim kosztem , a mocy ci wystarczy.

1000 W do domu (sam sub) no no
  • Poziom 19  
    garu 1987 wydaje mi się że cięzko będzie ci o taki wzmacniacz 1 kW... I pobor pradu to wtedy przy pelnym wysterowaniu tez bedzie ciekawy...
  • Poziom 9  
    to co mi proponujecie do skrzyni zamkniętej o wymiarach wysokość - 43cm szerokość - 40cm długość - 90cm ?? żeby było tanio a dobrze :D najbardziej chodzi mi o mocny głęboki bas :D:D:D żeby mi włosy na głowie stawały :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Dodano po 2 [minuty]:

a może sobie tak subwoofer kupić ?? tylko jaki wzmachol do tego...

Dodano po 29 [sekundy]:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=106074405
  • Poziom 20  
    Obawiam sie ze ten VK moze tylko ładnie wygladac Nie chce oceniac gdyz nie slyszalem tego suba. Kiedyś na allegro jeden elektronik sprzedawal gotowe kity do subow aktywnych razem z trafo i płyta sterujaca poprostu pełen komplet. Na MOSFET-ach to wychiagało 300W ciągłej. Jedyny problem tylko taki ze już tego nie widze :/

Co do głośnika jesli masz troche kasy to moze intertechnik badz hertz. Pamietamz e jedna 12' hertza miala spl 96db. Mysle ze koledzy z działu akustyka napewno Ci coś doradza.