Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki alarm fabryczny w Nubirze II ???

marco27wawa 09 Jun 2003 16:54 1576 3
Optex
    marco27wawa
    Level 2  
    Wie ktoś może jaki alarm montowany był fabrycznie w NU II w modelach SX ? Ojciec kupił coś takiego, ma pilota z jednym przyciskiem - działa centralny zamek ale tylko jak pilot jest blisko szyby (czujnik znajduje się nad lusterkiem wstecznym) - baterie były wymieniane ! Być może da się jakoś ustawić czujność tej czujki ???
    Samochód był po dzwonie, kable od tuby wiszą w komorze silnika w powietrzu i nie ma żadnej dokumentacji do tego ustrojstwa.
    Być może ktoś z grubsza orientuje się co to może być za model i jak się do tego zabrać ? Ja niestety jestem w tych sprawach "zielony".
    W przeciwnym wypadku pozostaje jedynie warsztat :-(

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc:
    Marek
  • Optex
    Hrabol
    Level 25  
    skoro opisujesz ze jakis czujnik jest kolo lusterka a pilot dziala jedynie z bliska to moge podejzewac ze jest to sterowanie na podczerwien i niestety nic z zasiegiem nie zrobisz
  • Optex
    pio17soft
    Level 15  
    jeżeli czujnik ruchu ma diode led alarmu w sobie to chyba będzie DOG
    warto dostać się do centrali alarmu (nie syrenki :D )
    marco27wawa
    Level 2  
    pio17soft wrote:
    jeżeli czujnik ruchu ma diode led alarmu w sobie to chyba będzie DOG
    warto dostać się do centrali alarmu (nie syrenki :D )