Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Escort 1,6 chodzi na benzynie i na LPG naraz!!

04 Cze 2006 11:21 1919 8
  • Poziom 16  
    Witam mam nastempujacy problem bo w moim Fordzie z 87r posiadam silnik na wielopunktowym wtrysku mechanicznym XR3i i od niedawna zacołem odczuwac benzyne w srodku auta i jak go odplam na samym gazie to mi sie załancza pompa od benzyny a powinna byc docienta w tym momencie.Zrobiłem taki test jak auto chodziło tylko na gazie i wycagłem mu bezpiecznik od gazu to ono nadal chodziło jak wyciągłem od benzyny to wtedy zgasł ale po nastempnej tajiej próbie było normalnie jak wyciągłem bezpiecznik od gazu to zgasł moze to byc wina centralki od gazu a jesli tak to co w niej mogło sie zepsuc.dodam ze centralka jest firmy lech czy cos takiego jak dobrze pamientam i ma 3 pozycje pracy benzyna gaz i benzyna z przerzuceniam na gaz jak ktos wie co mogło sie stac to przosze o odpowiedz z góry dzieki wszystkim !!!
  • Poziom 20  
    Podczas pracy na gazie auto ma odciętą pompę paliwa.Jest ono zrobione na odzielnym przekażniku
    lub wewnątrz centralki gazu. Należy odnależć punkt
    rozcięcia przewodu pompy paliwa,przekażnik zewnętrzny,lub przewody do centralki gazowej.Usterka jest spowodowana nie rozłączeniem pompy
    paliwa przy pracy na gazie,przy tym wtrysku tylko
    jej odcięcie powoduje przerwę w dostawie paliwa.
    Jeżeli uszkodzona jest centralka gazu jej wewnętrzne odcięcie można zastąpić zewnętrznym przekażnikiem spoczynkowo zwartym,jeśli to przekażnik wymień go na taki sam.Przy zewnętrznym przekażniku trzeba bardzo dokładnie
    sprawdzić przewody do niego podłączone(dwa są od
    rozcięcia przewodu pompy-kolejność i numeracja dowolna 30 i 87a, pozostałe 85 i 86 to masa i plus
    z reguły elektrozaworu gazowego).
    Naderwanie przewodów (85lub86) będzie powodować zwarcie zworki przekażnika 30-87a i
    tym samym pracę pompy paliwa.
  • Uczeń
    a masz zamontowany wylacznik pompy paliwa?? a jaka masz instalacje gazowa??
  • Poziom 16  
    kolego _robert_ odciecie pompy paliwa jest zrobione tak ze kable z centralki od gazu sa wpiete tam gdzie ma byc bezpiecznik od pompy paliwa wyciagniecie tego bezpiecznika powoduje jej wyłączenie wiem ze jest jeden przekaznik koło silnika od gazu i on załancza sie podczas palaenia silnika a jak rozbierałęm centralke to faktycznie jest tam mały przekaznik to go sprawdze dzieki _robert_
  • Poziom 2  
    jesli padl przekaznik w centralce zalozylbym odzielny sterowany z przewodu zaworu gazowego ktory odlanczalby pompe podczas pracy na gazie
  • Poziom 26  
    A jakos nikt nie mowi o emulatorze gazu?Najczesciej to zasilanie benzyna wlasnie odcina emulator poprzez wylaczenie wtryskow, a nie pompy i tego bym sie czepial na poczatek. Pozdrawiam!
  • Poziom 16  
    to auto niema elektronicznych wtrysków kolego mateo027 z elektroniki do wtrysku co mu mozna odciac to własnie pompa koło zbirnika reszta jest mechaniczna jest to wielopunktowy wtrysk mechaniczny zastosowany przez forda a pominiencie tego bezpiecznika od pompy i wsadzenie na jego miejsce dwóch kabli od centralki poprzedzonych na jednym kablu bezpiecznikiem ma przerywac obwód zeby ta pompa niechodziła a załozenie przekaznika i podpiecie pod ten od gazu to chyba niebardzo skoro auto czasem pali na benzy nie i od obrotów przezuca mi na gaz.wszystko tkwi w centralce od gazu pewnie tylko niewiem jak ja sprawdzic bo w niej jest mały przekaznik i jakis scalak moze to sie jakos rozprogramowało czy cos i sie tak kaszani bo czasmi jest ok ale zadko bardzo pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Można zastosować zewnętrzny przekażnik sposób podłączenia opisałem powyżej zapomnij o przewodach od centralki podłącz cewkę przekażnika(85i86) pod cewkę elektrozaworu gazu,
    a pompę odetnij na zworze przekażnika(30i87a).Rozprogramowanie wewnetrznego przekażnika wchodzi w grę ale powinien to zrobić instalator,chyba że masz ręczną instrukcję programowania centralki gazu...
  • Poziom 16  
    nie niemam instrukcji a gaz sam sobie montowałem bo go przkłądałem z inne go auta i wszystko było ok tylko teraz sie tak stało